Leuke foto's zeg!!! Die van jou gaat het er denk ik wel lekker naar zijn zin krijgen daar!! Echt aparte maar mooie stallen daar zeg!!!
Woestein
Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-03 20:38
Dank jullie voor alle reacties.... Hij staat er nu 2 dagen en is al helemaal thuis..heeft zijn vloerbedekking al wat cm'ers ingekort... En staat de gehele dag met zijn koppie heerlijk naar buiten te kijken... Vandaag ook gereden en dat ging super...hij was heel erg braaf. Het enigste nadeel is dat meneer 2,5 jarige hengst verliefd op Woes is dus zodra Woes langs loopt om naar buiten te gaan staat meneer hengst zeer imposant te doen...wel leuk om te zien..die Friezen vallen dus op blond.. Ehhh wat voor bos Pellie???? Ik sta vlakbij de kleine rotonde van st Nyk...dus die waar je vanuit st Nyk rechtsaf richting Spannenburg kan en linksaf richting de grote weg... Maar we moeten in ieder geval maar eens afspreken zodra Woes gewend is daarzo...
Groetjes en ik zal snel weer wat omgeving foto's plaatsen.... Natuurlijk ook een paaar met Woes erop...
Angenita
andor
Geplaatst: 03-12-03 20:46
Mooie stal hoor en gelukkig voelt hij zich al helemaal thuis.
MarLottie
Geplaatst: 04-12-03 18:36
Woestein schreef:
en ik zal snel weer wat omgeving foto's plaatsen.... Natuurlijk ook een paaar met Woes erop...
GOEDZOO!!!!
iwayalover
Geplaatst: 04-12-03 19:22
Hij blijft geweldig he woestein! echt een gave haf! appart zo dat gat waardoor ze kunnen eten. had ik eigenlijk nog nooit gezien. Maar het ziet er daar wel netjes uit! Heel veel plezier op jullie nieuwe stal!
Woestein
Geplaatst door de TopicStarter: 05-12-03 01:17
kissbambino"] [quote="Woestein schreef:
en ik zal snel weer wat omgeving foto's plaatsen.... Natuurlijk ook een paaar met Woes erop...
GOEDZOO!!!! [/quote]
Zal morgen maar even proberen om mijn digi niet vergeten mee te nemen... En dan nog iemand vinden die het knopje in kan drukken.... Dus wie weet morgen avond weer een paar nieuwe....
Groetjes en tot snel..
Angenita
merle
Geplaatst: 05-12-03 20:45
ik wacht ook ik vind et nu heel leeg op de manege net of als dr iets mist (jah woes natuurlijk ) maarja ik kan em glukkig blijven zien minder vaak maarja xxies merle
MoniekieW
Geplaatst: 05-12-03 23:08
Wat een mooie stallen... En die bos manen....wees er maar zuinig op bij mijn poepie zijn ze er ooit een afgeknabbelt... doegggg