Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
livelovelife schreef:superwoman schreef:Livelovelife, dat van een jong paard en een betere band is echt de grootste onzin!
toch niet. Als je een paard koopt wat in de handel is geweest zal hij zich nooit zo aan je hechten als een jong dier. Mocht je dit jezelf niet realiseren, heb je het nog niet meegemaakt
Supervixen schreef:Ik zou echt op zoek gaan naar een klik..
Ik heb altijd gezegd dat ik een bomproof paard wilde van 7-9 jaar, die lekker allround was.
Mijn paard was uiteindelijk een net ingereden paard, die flinke gedragsproblemen had. Ze steigerde ontzettend op de weg en als je iets van haar vroeg tijdens het rijden, begon ze meteen te staken.
Nu, ruim vier jaar later, ben ik ontzettend blij met mijn keuze, want ze is uitgegroeid tot een ontzettend leuk dier en de problemen zijn verleden tijd. Wel heb ik veel begeleiding gehad, wat me ontzettend hielp!
Wel erg mooi om te lezen livelovelife schreef:superwoman schreef:Livelovelife, dat van een jong paard en een betere band is echt de grootste onzin!
toch niet. Als je een paard koopt wat in de handel is geweest zal hij zich nooit zo aan je hechten als een jong dier. Mocht je dit jezelf niet realiseren, heb je het nog niet meegemaakt