nachtmerrie van je leven bij ons op stal!!!!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:49

vreselijk...

moet er nie aan denken zeg Boos!

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 21:52

Het ergste is dat er een jaar of 4 gelden een gozer (16 jaar) betrapt is bij een stal 500 meter verderop.

Dezelfde werkwijze als bij ons op stal (van de zomer drie keer). Maar de politie wil niet even langs gaan om te kijken of meneer een alibi heeft. Boos! .

Gelukkig zit er bij ons nu op alle boxen beveiliging.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 00:14

Ze weten bij de politie wie dat knulletje is.Je gaat dan toch gewoon even bij hem langs voor de zekerheid?Nee hoor!De politie vertelde ons dat we,als we wisten waarhij woont,we gerust zelf even mogen gaan vragen wat hij dat weekend uitgespookt had.We mochten hem alleen niks doen als we hem op heterdaad zouden betrappen.Nee,we moesten dan de politie bellen!!!Die komen dan vanuit Alkmaar(5 km) met gillende sirenes aanstuiven.Ja hoor daargaat ie op wachten.Ik kan je verzekeren dat,als hij gepakt wordt,er nog een leuk aantal rekeningetjes voor hem liggen van de dierenarts maar ook van het alarm dat SPECIAAL VOOR HEM Blauw oog is aangelegd!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 00:21

veel straf zal de dader niet krijgen 'ontoerekenings vatbaar' noemen ze dat, ja dûh en normaal mens doet dat niet.
Deze dader zal er dus waarschijnlijk (denk ik) nog zelfs zonder gevangenisstraf af komen, misschien opname in een of andere kliniek, maar meer niet.

Is erg hard, maar waarschijnlijk wel de waarheid en betere straf zou zijn hem eens los laten tussen de eigenaren van deze paarden.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 00:23

Ik zou hem zo graag even willen betrappen die mafketel!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 00:25

oh oh oh, dit is dus al de zoveelste keer. Ik wens je heel veel sterkte en ik las iets over DNA?? Is er bloed gevonden van de beul?? Gaat de politie daar ook daawerkelijk eindelijk eens wat aan doen?? Misschien zitten jullie nu niet erg op mijn vraag te wachten, maar het is erg belangrijk, zouden de personen die deze gruweldaden van dichtbij hebben megemaakt een PB willen sturen naar Organisator? We hebben nl een werkgroep STP opgericht die ons bezig houden met deze mishandelingen. Zie topic VMR. Misschien dat jullie ons kunnen helpen? Bedankt, groetjes Kimberley en heel veel strekte.

araber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 08:39

ja er zijn verschillende bloed sporen gevonden dus we hopen op menselijk dna maar ja het is afwachten zo enzo minimaal 1 maand op de uitslag

lundi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 09:27

Stoom uit je oren Ik heb hier geen woorden voor!
Ronduit verschrikkelijk wat dit soort mensen bezield!
Volledig gestoord,en ik mag ook hopen dat hij gauw opgepakt word!
Groetjes Lundi

newie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 11:28

Al weer 1.

Zoals sommige van jullie misschien wel weten is er een werkgroep opgericht voor deze gevallen.
Er word een stille toch georganiseerd en er zijn handtekening acties aan de gang.

Zou iedereen dit topic niet op kunnen zoeken en even handtekeningen kunnen versturen?

Ook wil ik vragen of iedereen bij mij of een ander lid van deze werkgroep meldingen wil maken over deze misdrijven met datum plaats en verdere gegevens.
Ook hoe smerig het ook is willen wij graag foto's ontvangen.

Denk hier eens bij na mensen en doe mee.
Al stuur je alleen je handtekening maar dan heb je toch nog iets gedaan.

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 12:16

Idd newie alle hulp is welkom want dit is toch te gek voor woorden.
http://www.dromen.org/phpBB2/

Maar als ik het goed begrijp zou het dus dezelfde jongen weer kunnen zijn er niemand onderneemt de goede stappen?
Lekker is dat, daar zit je dan als paardenliefhebber. Aso hoor!!!!

Jorie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 12:28

De dader zou ik persoonlijk graag even flink martelen!!! Met liefde steek ik in hem/haar hier en daar flink wat stokken!!!
Ik vind het te bizar voor woorden!!!!
Heeeeel veeeel sterkte voor iedereen die het overkomen is!!!

araber

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 13:25

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:33

Gloeiendegloeiendegloeiende.... dus nu zelfs al zo brutaal dat ze op stal komen..... Aaaaarrrrrchhhhhh dit VRAAGT er toch om dat je het recht in eigen hand gaat nemen en e.e.a. even buiten de politie om gaat "regelen"he.....

Sterkte FlairS, stalgenoten en paard.....
Ik zou zo'n dader graag eens persoonlijk aanpakken.....

passie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:34

Wat verschrikkelijk!!!!!!!!!!!!!!!
Niet normaal meer!!!! wie doet er nou zo iets????!!!!!!
Ik schrok me echt dood toen ik het las!!!
Veel sterkte zou ik maar zeggen Verdrietig

darinka

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:42

nou idd (ik sta ook op deze stal waar t gebeurd is)
dat wil ik ook wel heel graag doen er zijn genoeg mensen die de persoon in kwestie wel even wat aan willen doen Boos! Boos!

sharonaollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:47

sommige mensen he Boos!
degene die het gedaan heeft is echt ziek Boos!
heel veel sterkte

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:50

Vreselijk!!! Heel veel sterkte voor de merrie!!

lars, zou je de titel van de topic niet wat duidelijker kunnen maken? Het geeft te vaag weer wat er precies gebeurd is.

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 13:58

Sonja schreef:
Gloeiendegloeiendegloeiende.... dus nu zelfs al zo brutaal dat ze op stal komen..... Aaaaarrrrrchhhhhh dit VRAAGT er toch om dat je het recht in eigen hand gaat nemen en e.e.a. even buiten de politie om gaat "regelen"he.....

Sterkte FlairS, stalgenoten en paard.....
Ik zou zo'n dader graag eens persoonlijk aanpakken.....

Het was dit keer voor de verandering niet bij ons op stal,maar op een stal hier zo'n 200 meter vandaan(evengoed bedankt voor het medeleven!)

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:05

Ze moeten met die mensen hetzelfde doen als wat zij met de paarden en pony's doen! T is te hopen dat het veulentje niet veel te vroeg geboren wordt en dat het echt niets heeft.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:10

Ik krijg er echt gewoon kippenvel van en m'n bloed gaat zowat koken.

Dit zijn toch gewoon dingen die je niet doe....

Obi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:12

Huilen Waarom doen mensen (als je ze zo nog kan noemen) dit toch met onschuldige dieren...... wat heeft het voor nut???

Heel veel sterkte...

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:22

Wat vreselijk.
Wat ik me afvraag bij al die gevallen; staan die paarden 's nachts buiten, of gebeurd zoiets op stal?

juval

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:24

gatver wat vreselijk. Ik hoop dat de merrie er niets aan over houdt(en het veulen natuurlijk ook niet). Wat een vreselijke mensen lopen er toch in deze wereld. bah!!!
Dit soort walgelijkheden zijn denk ik niet te voorkomen, je zou kunnen proberen om een grote gemene hond in de stal los te laten 's nachts. Maar de paarden die in een wei wonen hebben daar niet veel aan natuurlijk.
veel sterkte!

FlairS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 14:47

juval schreef:
gatver wat vreselijk. Ik hoop dat de merrie er niets aan over houdt(en het veulen natuurlijk ook niet). Wat een vreselijke mensen lopen er toch in deze wereld. bah!!!
Dit soort walgelijkheden zijn denk ik niet te voorkomen, je zou kunnen proberen om een grote gemene hond in de stal los te laten 's nachts. Maar de paarden die in een wei wonen hebben daar niet veel aan natuurlijk.
veel sterkte!

Wij hebben en Sint Bernard en een vuilnisbak en normaal gesproken slaan die 's nachts altijd aan als er iets vreemds is.Als hij geweest was hadden we niks gehoord.Wat ik nog wel steeds vreemd vind is,dat de meeste van mijn paarden het niet prettig vinden als je van achter aan ze zit(of ze moeten hengstig zijn)maar hij krijgt het voor elkaar om er voorwerpen in te stoppen Verward

ebbeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:00

Wat vreselijk....Ik had het al gehoord maar het blijft erg.
Ik snap echt niet waarom iemand dat doet........
wat heeft hij er voor plezier aan.
Sterkte Chantal Ach gut en ook het paardje natuurlijk.
Wat ik inderdaad ook niet snap is hoe hij het voor elkaar krijgt om zoiets te doen