Paard breekt been door landing luchtballon in weiland!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 11:24

dit verandert de zaak dus, dat vind ik echt belachelijk!!!!!!
Als ik dan kijk naar toen met boyke, die mensen waren duidelijk aangedaan, ze hadden de pony's gewoon niet gezien, en toen ze ze zagen konden ze niet meer van koers veranderen.
hun hebben alle dierearts kosten op zich genomen, gelijk!

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 12:10

Wat vreselijk dat dit gebeurd is. Helaas heb ik al vaker van dit soort verhalen gehoord, ook van schapen en koeien die zich rot schrokken van die @!#@$!@ ballonvaarders. Dat ze onderhand maar eens wat betere regels voor die mensen op stellen waar ze zich aan moeten houden, want ik heb het idee dat ze kunnen opstijgen en landen waar ze maar willen al is het midden in een korenveld! Helaas voor de boer, maar het kon niet anders?!? Onzin. Ik weet niet hoe goed je met een ballon kunt sturen, maar ze kunnen in elk geval wel beter uit kijken waar ze zo nodig moeten landen. Nu krijg ik er het idee bij dat ze denken: oeps het gas is op, daar is een weiland, er staat wel wat vee in, maar ach who cares, landen met dit ding. Mij zul je nooit ballon zien varen. Niet alleen omdat ik het niet durf, maar vooral om dit soort praktijken waar ik nooit en te nimmer schuldig aan zou willen zijn. En als het klopt dat ze ook nog getoost hebben met champagne, dan vind het het nog dubbel zo erg. Ik wens de eigenaresse alle sterkte toe.

Jolande

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 12:28

Ik hoop dat de ouders van dat meisje rechtsbijstandverzekerd zijn. ze moeten die mensen wel aanklagen hoor, en als het kan financieel helemaal uitkleden. En extra straffen omdat ze nog getoost hebben achteraf. Ik wens die mensen alle slechts toe.

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 12:32

ik zou ze met hooivork van mijn land af jagen en ik zou niet aarzelen om toe te slaan Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel
en die ballon kregen ze nooit meer terug!!!!!!
de fik erin

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 12:39

slaan met die hooivork?!?!?! STEKEN man! ER dwars doorheen!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 12:41

ja dat bedoelde ik ook dees...........niet een keer, niet twee keer MAAR: Boos! Extreme duivel Boos! Extreme duivel Boos! Extreme duivel Boos!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 12:43

je bedoelt helemaal aan gort steken? Goed zo! grinnik. Uitroeien die handel!

petra17

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-09-01 17:17

Ja maar daar krijg je dat paard niet mee terug, hoewel ik er wel even over heb gedacht dat te gaan doen, en ik was niet de enige

Silvia

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-09-01 19:28

Een paar weken geleden landde er een luchtballon bij onze buren. Hij ging rakelings over ons weiland.
Phiew, wat was ik blij dat mijn paard al op stal stond.
Maar die eigenaar van de ballon:
Wat een arrogante kwal! Het kwam er op neer dat hij gewoon zijn hobby moest kunnen beoefenen en als dat betekende dat hij ons dan schade toebracht, och daar was ie toch voor verzekerd?!?!??!?! Nou, de buurman (eigenaar van een heleboel Koe Koe ) kon nog net beleefd blijven... De ballon was nl. op een haar na beland in zijn weiland met 20 pinken en hoogdrachtige koeien.

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-09-01 08:19

Eigenlijk moest je die ballonnen gewoon met een geweer naar beneden kunnen schieten als ze je paard de vernieling in gejaagd hebben.