Ow de computer?!? Tjee wat knap! Ik heb geen idee welke hond het is maar ik weet wel dat het heel mooi is!
Was iig zo te zien dat het een Akita of Shiba Inu was, moest alleen nog ff opzoeken van wie ie dan was Mooi gemaakt hoor
Fairie schreef:Hmm... nu je het zegt Sando.Ik heb ook het idee dat het die Shiba Inu is...Weet je het zeker? Volgens mij niet hoor En volgens Paulien een kreng ja, maar volgens mij een echte lieverd
ik heb gezocht en vond een heel ingewikkelde naam:kuroaka yuuki hime (jee je zou die hond maar moeten roepen voor t eten )maar heb ik t goed
Haha, inderdaad Soeskia.Ze heet voluit KuroAkaYuukiHime. Roep naam is eigenlijk YuukiHime, maar we zeggen gewoon Yuuki
Geeft niet, wilde ik net doen Maar het is dus hartstikke duidelijk dat het Yuuk voor moet stellen En bedankt voor alle complimentjes wordt ik heel gelukkig van
Ik heb niet het hele topic gelezen dus ik weet niet of het antwoord al gegeven is Maar het is iig een Shiba Inu. Hele leuke hondjes lekker kleinzerig
Rainie schreef:En mensen die weten welke hond het is, NIET VERKLAPPEN Ja, dat is lekker slim...Feitelijk zeg je dat ik moet raden welke hond het is maar als ik het weet mag ik het niet verklappen! Haha! Zo zal je het neem ik aan wel niet bedoelen maar daarom is het nog niet minder noemenswaardig! Ik vond het wel grappig...Maar...ik heb geen idee welke hond het is! Eigenlijk doet hij mij het meest denken aan Swift, van David de kabouter, maar dat is weer geen hond of beledig ik je nu?
Kijk allemaal even:http://www.milagi.net/kuroakaOp de Nederlandse vlag klikken en dan in het menu naar NIEUWS