2 kilo basisbrok EN 2 tot 3 kilo muesli........... das ongeveer hetzelfde als irak een atoombom geven, je kan erop wachten dat het misgaat........
Marca staat op 2 kilo sportbrok en krijgt daags voor les een halve schep meuslie erbij (om maar een klein voorbeeld te geven) Ik denk dat het niet helemaal eerlijk is van de eigenaresse dat ze jou met het probleem opzadelt....
Ik zou zeggen lose de meusli en geef gewoon bij het avond eten, naar gelang de planning is eventueel een halve schep haver. Buitenrijden morgen is geen haver, les morgen is wel haver zoiets.... succes enuh je weet het he.... bent bij ons ook nog steeds welkom
Tessebes
Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-03 19:32
gijsenkim schreef:
succes enuh je weet het he.... bent bij ons ook nog steeds welkom
Heb je de openingstijden al aan kunnen passen?
IngridM
Geplaatst: 02-12-03 14:43
tja beetje ERG overdreven dat voer ja.............hij loopt toch niet dagelijks de marathon..........en zelfs dan nog........ en ja, 3 ruiters op 1 paard lijkt mij inderdaad ook niet ideaal, maar ik ben wel erg benieuwd hoe hij buiten is met de eigenaresse !!!!
Tessebes
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 16:34
Die ene bijrijdster heeft ze opgezegd, omdat die regelmatig te weinig tijd had om Okki goed te doen. Ik ben ook erg benieuwd hoe het gegaan is, maar ik heb even de behoefte niet om de eigenaresse de bellen eigenlijk. Ik weet namelijk niet wat nou wijsheid is. Ik ben niet zo gemotiveerd meer om hem te doen, hij heeft me zo in de steek gelaten daar.
Anoniem
Geplaatst: 02-12-03 17:17
ja en wat ga je nu doen met het voer? Want ik lees niet echt dat je er wat mee gaat doen!
Tessebes
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 17:24
Chiqa schreef:
ja en wat ga je nu doen met het voer? Want ik lees niet echt dat je er wat mee gaat doen!
Ik wil het wel aankaarten, maar ik denk niet dat het nut heeft. Iedereen heeft haar al voor gek verklaard, maar ze blijft het voeren. Ze vindt dat hij helemaal niet zo erg op haver reageert.
ingeo
Geplaatst: 02-12-03 18:12
Tessebes"] [quote="Chiqa schreef:
Ik wil het wel aankaarten, maar ik denk niet dat het nut heeft. Iedereen heeft haar al voor gek verklaard, maar ze blijft het voeren. Ze vindt dat hij helemaal niet zo erg op haver reageert. [/quote]
haha, misschien hangt ze nu al ergens in een boom... misschien dat ze dan even gaat nadenken }>
Tessebes
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 19:28
Ja wie weet.... maar 't zal wel niet hoor. Wedden dat hij zich keurig gedragen heeft. Nou ja, ik zal het zo lezen in het schriftje neem ik aan. Ik hou jullie op de hoogte.
Anoniem
Geplaatst: 02-12-03 20:58
sja wat moet je dan he...ik zou denk ik maar eens gaan uitkijken naar een ander paard, dit is harstikke gevaarlijk en het wordt er niet lolliger op. lijkt me. Sommige eigenaren..... niet te flisten gewoon.
Nimue
Geplaatst: 02-12-03 21:31
Als de eigenaresse hem wel buiten kan rijden, en jullie niet, dan zou ik die eigenaresse maar lekker zelf naar buiten laten gaan 'voor de ontspanning' met dat paard, want het klinkt gewoon gevaarlijk. En hoe graag je hem ook een lekker buitenritje gunt, het moet wel leuk blijven voor alle betrokken partijen. En als die eigenaresse dan door één of ander wonder wél met hem naar buiten kan, tsja... dan moet ze dat ook zelf maar doen, als ze hem niet op normaal voer wil zetten (want dat is echt teveel, wat iedereen hier ook al zegt). Je kunt toch niet je leven gaan wagen; het moet niet gevaarlijk worden voor jezelf.
Heb je al geprobeerd iemand mee te nemen, en dan niet op een ander paard, maar lopend of op de fiets? Want je kunt er nu zo'n beetje donder op zeggen dat zélfs al krijgt hij minder voer, er toch een forse kans is dat hij lekker door blijft kloten (omdat hij nu weet dat hij zijn zin kan krijgen als hij lekker moeilijk doet), en dan moet je toch weer even de baas worden.
Tessebes
Geplaatst door de TopicStarter: 02-12-03 22:43
Bij de eigenaresse was er natuurlijk met buitenrijden niets aan de hand, dan laat hij het gedonder wel uit z'n hoofd! Ik heb hem vanavond voor het vertrouwen in de bak gereden en dat ging best redelijk. Volgend weekend gaat de eigenaresse mee op de fiets. 't Zal mij benieuwen...