Mijn TWEE puppies zijn er!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 15:23

Suzanne, laat nu niets meer op de grond slingeren he..... .want dan gaat het er aan. Vraag maar aan Puck...

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-09-01 16:39

Hai allemaal!

Nou, vannacht is het heel goed gegaan. De puppies hadden wel veel aan elkaar. Ze hadden hun behoefte netjes op de kranten gedaan! Vandaag overigens niet!!!! Party!! moest ze een paar keer onderbreken en buiten neerzetten!!!
Met Jaimy gaat het nu wel goed. Af en toe moppert ze een beetje. Als een pup ergens mee speelt gromt ze de pup aan de kant, snuffelt een keer aan het speelgoed en loopt weer door.
Igor heeft een dagtaak aan het volgen. Hij vindt het prachtig, gaat er uitgebreid voor liggen, maar springt direct op als er eentje te dichtbij komt...verder kwispelt hij de hele tijd!!!
Jaimy hapt niet meer naar ze, soms een beetje mopperen, als het haar echt te gortig wordt dan blaft ze een keer.
Inderdaad begroeten we haar nu als eerste (na de kinderen!!!!!) etc etc.
Nu gaan we even met allevier naar het bos..... Party!!

R_MW

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-09-01 17:10

Wat leuk dat het zo goed gaat!!!

Ik vind jacks echt gaaf!!! Bij ons aan de overkant woont er ook 1 die ik wel eens uitlaat. Echt een scheetje!!!