Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Biskwie schreef:Neon schreef:Je kunt er van zeggen wat je wilt maaar... Die beige ribbelbroeken zijn fijn :p en niet kapot te krijgen :p
Enne waar je je niet mee kunt vertonen? Een gescheurde rijbroek bij je kruis :p voor de rest is alles toegestaan :p je komt om je paard te verzorgen en/of te rijden... niet om deel te nemen aan een miss universe verkiezing :p
En hier en daar zijn ze anno 2013 weer te spotten in sommige collecties!Retehip die dingen!
in de mode..toen had je ze ook al in het knal roze hoor!Ewona schreef:Als jij jezelf al een "oud wijf" noemt, dan ben ik vast al een fossiel![]()
Enfin, ik hou ook niet van die echt flashy kleurtjes, en dan bedoel ik vooral die neon kleuren tegenwoordig.
Tenminste, toch niet voor mijn leeftijd![]()
Broek met gaten kan inderdaad niet, al zie ik dat wel regelmatig.
Dan denk ik vaak : neem toch even een naald en draad...
Maar waar ik het meest hekel aan heb op stal ?? Ganse ladingen parfum !! Zoveel zelfs dat de vliegen ervan dood vallen ...
Paard ruikt toch liever een zweetgeurtje denk ik dan

piezze schreef:Beige jaren 70 rijbroek? Die met die ribbeltjes
En met name een te strakke rijbroek met een polo erboven die 3 maten te klein is heb ik echt een afschuw van.

Die lelijke glimmende jassen.... Wat nu heel erg in is. Dat vind ik niet kunnen