Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:40

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 22:41

Biskwie schreef:
Neon schreef:
Je kunt er van zeggen wat je wilt maaar... Die beige ribbelbroeken zijn fijn :p en niet kapot te krijgen :p

Enne waar je je niet mee kunt vertonen? Een gescheurde rijbroek bij je kruis :p voor de rest is alles toegestaan :p je komt om je paard te verzorgen en/of te rijden... niet om deel te nemen aan een miss universe verkiezing :p

En hier en daar zijn ze anno 2013 weer te spotten in sommige collecties! *\o/* Retehip die dingen! -O-

Neeeeee joh! Echt waar? hahahah nergens gezien nog hoor! Alles komt terug dus tja waarom die niet. Maar als die fluwelen terugkomen ben ik om hoor :P

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:43

Ik vind het blingbling soms te ver gaan. Een beetje is leuk maar tegenwoordig moet het er overal op zitten. Dan hebben ze een blinkend grijs jasje, laklaazen en cap, laarzen, spoorriempjes, hoofdstel met bling. Misschien een idee om elastiekjes te maken met een diamantje erop haha
Het moet bij mij praktisch zijn en een leuk setje voor een clinic op wedstrijdsetje is leuk. Maar soms is het net een modeshow en dan denk ik wel eens of het om het paardrijden gaat of om gezien te worden.

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:44

Rib Cord, die is er van oa Horka model Prestige http://www.horka.nl/index.asp?strPageTy ... uctID=9710

Elastiekjes met bling bling zijn er ook al :D

Maar het word nog erger! Mini chaps die helemaal vol zitten met bling bling, en dan zilver of goud. Je bent net zo'n disco bal!

Ewona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:46

Als jij jezelf al een "oud wijf" noemt, dan ben ik vast al een fossiel :D
Enfin, ik hou ook niet van die echt flashy kleurtjes, en dan bedoel ik vooral die neon kleuren tegenwoordig.
Tenminste, toch niet voor mijn leeftijd _O-
Broek met gaten kan inderdaad niet, al zie ik dat wel regelmatig.
Dan denk ik vaak : neem toch even een naald en draad...
Maar waar ik het meest hekel aan heb op stal ?? Ganse ladingen parfum !! Zoveel zelfs dat de vliegen ervan dood vallen ...
Paard ruikt toch liever een zweetgeurtje denk ik dan :=

AdnerB

Re: Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:48

wauw die ribbroeken waren vroegah :+ in de mode..toen had je ze ook al in het knal roze hoor!

ik vind het wel leuk als mensen foto's posten met kleding van vroeger!
zal zelf ook eens kijken of ik wat kan vinden..

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:50

Alles wat gewoon net teveel is. Teveel lak, teveel bling, teveel metalic stoffen, teveel flitsende kleurenen ga zo maar verder.
Zelf trek ik wel het liefst een beetje een oversized shirt of trui aan naar de paarden, kan er niks omhoog kruipen ofzo (als je bijvoorbeeld bukt met hoeven uitkrabben ofzo.

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 22:50

Ewona schreef:
Als jij jezelf al een "oud wijf" noemt, dan ben ik vast al een fossiel :D
Enfin, ik hou ook niet van die echt flashy kleurtjes, en dan bedoel ik vooral die neon kleuren tegenwoordig.
Tenminste, toch niet voor mijn leeftijd _O-
Broek met gaten kan inderdaad niet, al zie ik dat wel regelmatig.
Dan denk ik vaak : neem toch even een naald en draad...
Maar waar ik het meest hekel aan heb op stal ?? Ganse ladingen parfum !! Zoveel zelfs dat de vliegen ervan dood vallen ...
Paard ruikt toch liever een zweetgeurtje denk ik dan :=

En hoe oud ben je dan fossieltje? hahah
Naald en draad? Wat is dat? 'Doet iemand daar nog wat mee tegenwoordig? Kapot is toch nieuwe kopen??
Ja, ik herken je ergenis wb parfum. Vind het nog zonde ook om dat op te spuiten naar de paarden....maar misschien weert het idd de vliegen wel moeten wij het ook eens proberen :P

tamaramt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:51

behalve de al eerder genoemde ribrijbroeken, waxjassen en ouderwetse caps mis ik hier nog een hot item van vroeger....
Mini chaps met franjes eraan :o :P

Jette

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:51

k rijd in een beige ribbeltjes broek, de oude van mijn moeder. Ding is nog te kort ook. Vaak met hoge (ski)sokken omdat ik anders te koude voeten krijg en dubarry laarzen. Gelukkig banjer ik altijd door de duinen waar je nauwelijks tot geen mensen tegen komt. Ik moet zeggen dat een gewoon zwarte rijbroek erg hoog staat op mijn verlanglijstje :')

Verder vind ik bling bling niet zo. Net als mensen die compleet in setje zijn, bij paarden gaaf, maar om nou met je paard te gaan matchen vind ik te ver gaan. En matallic, te veel lak, zilver en goud vind ik ook niets. Dus doe mij maar lekker basic

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:52

Of die hoofdstellen met blauw-witte driehoekjes :')

XxLMMxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:52

Ik vind bij de paarden bijna alles wel kunnen eigenlijk, ga er ook altijd in mn oude kloffie heen.

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:53

piezze schreef:
Beige jaren 70 rijbroek? Die met die ribbeltjes

Mijn eerste rijbroek was ook beige met ribbeltjes (en ik ben pas anderhalf jaar geleden begonnen!). Moeders dacht steeds dat ik halfnaakt rondliep als ze me vanuit haar ooghoek zag. Ik heb hem dan ook vrij snel weer weggedaan, durfde hem niet meer aan haha! Die ribbroeken vind ik ook echt áfschuwelijk -O-

En inderdaad, overal maar bling bling op hoeft voor mij ook niet. Ik ken wel een meisje die haar naam in steentjes op haar cap heeft. Voor de jongere generatie vind ik dat best schattig staan :j

astridastrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:53

Iris82 schreef:
Bij ons op de club reed vroeger echt iedereen in een waxjas.
Dat zie je nu ook bijna niet meer of je moet oud en bejaard zijn. :+

JAAAA heel scherp! En waxchaps! Van die lange! Voor over je wedstrijdbroek. Kan echt niet mee...

Ewona

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:55

Het fossiel is 46 :D
Naald en draad kennen ze volgens mij ook niet meer, maar ja, dat is dan ook antiek.
Liever lekker luchtig met een "open kruisje" naar de paarden toe.
Hmz... doet me denken aan de parfum }>
Enfin, hier laat ik het maar bij _O-

Jilletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:56

Zo'n cupje voor om je kin :')
Dat kan gewoon echt echt niet!!!

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:57

Kruistocht :')

Ach ik zie er meestal ook niet uit, oude kleren, maar net wat ik tegenkom. Ik ga echt niet helemaal stylish naar mijn knol, ik zou de aandacht maar van haar afleiden :D

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 23:00

Te strakke kleding vind ik echt verschrikkelijk :+ En met name een te strakke rijbroek met een polo erboven die 3 maten te klein is heb ik echt een afschuw van. :=
Zelf heb ik wel ribbelbroeken, van Mondoni! Geen fluweelrib, daar ben ik ook niet zo van. Hoewel ik die, die kiki1976 noemt, wel erg mooi vind :P
Waar je bij mij trouwens ook niet mee aan hoeft te komen is om alles op en top gestyled en geen vlekje te bespeuren. Oke, toegegeven, ik draag ook wel eens een blauw shirt met blauwe rijsokken en een blauw dekje, maar mijn kleding is allemaal oud en afgedankt want bij de paarden wordt het toch wel vies/gaat het kapot. :+

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 23:00

Jilletje schreef:
Zo'n cupje voor om je kin :')
Dat kan gewoon echt echt niet!!!

Oooh idd! Verschrikkelijk die dingen :=

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 23:03

DendroFleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 23:07

Die heb ik gelukkig nooit gehad. Maar je reed toen nog met cap waar je het kinbandje van af knipte.
Vond die ribbroeken wel fijn. Vind zelf die hele wijde bandplooiplofbroeken wel ouderwets.
Probeer tegenwoordig wel een beetje op de kleuren te letten. Nu dus bruine broek met bruin gestreept shirt en babyblauwe sokken aan. Heb gelukkig 3 zwarte dekjes voor 12.50 samen ooit eens kunnen kopen. Past altijd.
Naar de manegeles maakt het me ook niet echt uit hoe ik er uit zie (of mijn paard). Maar clinics of 1ex privéles dan probeer ik er wat leuks van te maken.

Ludique96

Re: Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 23:12

Van die vuilniszak kleding :') Die lelijke glimmende jassen.... Wat nu heel erg in is. Dat vind ik niet kunnen

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 23:13

Ewona schreef:
Het fossiel is 46 :D
Naald en draad kennen ze volgens mij ook niet meer, maar ja, dat is dan ook antiek.
Liever lekker luchtig met een "open kruisje" naar de paarden toe.
Hmz... doet me denken aan de parfum }>
Enfin, hier laat ik het maar bij _O-

hahahahahah :+ :D

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 23:14

Ludique96 schreef:
Van die vuilniszak kleding :') Die lelijke glimmende jassen.... Wat nu heel erg in is. Dat vind ik niet kunnen

Maar die kunnen als dagelijkse kleding ook niet :=

CharlievdH

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 23:15

Ludique96 schreef:

En dan vooral in het wit. Wat heb ik er een hekel aan als ik die dingenzdie.