Wat een rotweekend!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 02:18

Dankje wel sterre... Lachen

Lieve reacties allemaal.

Nog even een vraag, ik kreeg een mailtje van zijn zus, ik zal even een klein stukje hier neerzetten, ben benieuwd wat jullie vinden, ik vraag me iig af waar ze zich mee bemoeit Boos! :
vinden die je leuk vindt
Ik ga je van de msn afhalen omdat we verder toch niks met mekaar hebben te bepraten.

PS stuur je mijn ouders zo snel mogelijk dat geld op en die twee ringen die je nog van Richard hebt zodat jullie het af kunnen sluiten, mijn ouders zullen het waarderen als je dit snel doet.

Dat heeft haar vader mij zelf al gevraagt, dus ik snap niet waar ze zich mee bemoeit.. Ik irriteerde me altijd al een btje aan d'r , want ze bemoeide zich echt altijd overal mee.. maarjah die moeten er ook zijn hè?
Opzoch wel een net mailtje, maar ik snap haar gewoon niet.. ik mail ook de ex van mijn zus niet of hij haar spullen terug wil geven nou?

Liefs Liziej

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 03:12

Dit lijkt me iets tussen je ex en jou; niet zijn familie
(alleen het geld dat 1 van hen nog tegoed heeft?).
Lijkt me dan ook niet dat je hier op hoeft te reageren...

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 03:16

Jah... dat is ook zo.. maar ik heb al gemailt dat ik nog steeds niet kan toveren, en ze het geld zo snel mogenlijk krijgen.. Das goed toch?

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 03:41

Tuurlijk.

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-03 16:03

Haha... mooi... Nou heb weer een mail terug gehad, is nog meer geld dan dat ze in de eerste email schreven, hij maakte "een vergissing" ben ik lekker mee..

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 16:14

Let je wel even op dat ze niet proberen je een oor aan te naaien Liz? Welk bedrag ben je ze volgens jou nog schuldig? Want dat zou ik zsm proberen over te maken... desnoods kijk je of je moeder je wil helpen, liever haar in termijnen afbetalen en van hen verlost zijn dan nog langer aan die mensen vast et zitten... Overigens vind ik het van zijn zus heel onfatsoenlijk dat ze zich bemoeit met iets wat tussen jou en haar vader is... zo lust ik er nog wel een paar (dan kan ik ook zijn zus wel even mailen om nog wat verhalen uit de doeken te doen he Knipoog ) Ik zal eens kijken hoe ik deze (en volgende) maand uit kom, misschien kan ik ook wel ergens mee helpen Liz!

MOHGirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 03:56

Neej joh, dat hoeft echt niet gekkie Bloos
Ikmoet gewoon heel hard werk zoeken, en je weet hoeveel mijn moeder van de ticket nog krijgt, ontezettend baken dus, maar ik krijg geen rooie cent van haar, gelijk heeft ze.
En de stalling was 160 per maand voor mij bij martin toch ?
Dat is dus het bedrag.
Die zus bemoeide zich altijd al overal mee, echt zo een truttelbol.. Bloos
Kusjes!! Ik ga slapen het is alweer 02:55