s1993 schreef:Ik vind het echt knap mensen die dit lukt!
Ik vraag me altijd af hoe jullie het doen...
Ik zit nu ook in het tweede jaar van mijn studie maar als ik hoor van mensen die het voor elkaar krijgen
om tijd én geld voor een paard te hebben, respect!
Want als ik naast mn studie zoveel zou werken dat ik genoeg geld had voor een paard, zou ik waarschijnlijk geen tijd meer overhouden om van het paard te genieten xd.
Hoe doen jullie dit dan? Studie, werk, paard en dan ook nog af en toe tijd hebben voor leuke dingen(paard is natuurlijk ook heel leuk, maar ik bedoel ook met vrienden enzo)?
Maar is dat zo anders dan met fulltime werken en een eigen huis hebben? Ik had voorheen meer tijd met studie en bijverdienen dan nu met echt alleen wonen en fulltime werken
, maar wil wel graag een beetje "voorbereid" de toekomst in kijken.
Het kopen van een paard zal altijd een "risico" zijn, maar zou het niet over m'n hart verkrijgen als ik haar binnen een korte tijd verkopen omdat het bijvoorbeeld financieel niet meer lukt.
Gelukkig is stalling hier in de buurt redelijk goedkoop vergeleken met de Randstad dus dat scheelt al een boel. Ik riep ook altijd dat ik geen paard zou kopen voor mijn studie klaar was maarja, het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan he
En hoewel ik het nu 3x zo druk heb zou ik mijn merrie voor geen goud meer willen missen. 

.