Blijheid schreef:geerke schreef:dat is normaal....de meeste bokkers zijn namelijk veel beter dat de topruiters....ze zijn alleen nog niet ontdekt
Dat je kritiek hebt op een ander hoeft toch niet persé te betekenen dat je jezelf beter vind?
Persoonlijk vond ik Adelinde een tijdje geleden echt niet fijn rijden. Ze hing achterover en haar stanggebruik vond ik bepaald niet vriendelijk. Daar kon ik me echt aan ergeren als ik haar zag rijden. Juist op dat niveau verwacht je dat gestreefd word naar het ideaal van onzichtbare hulpen, en dat waren haar teugelhulpen nou niet bepaaldDat ze daarmee zulke hoge scores reed verbaasde me dan ook.
(overigens, laatste EK vond ik haar duidelijk verbeterd, veel rustiger)
Kan ik het zelf dan beter, nee, helemaal niet. Ik rijd leuk recreatief rond en vind dat prima, de Grand-Prix zal ik nooit halen. Ik vind het knap van Adelinde dat zij dat wel kan en dat ze zoveel bereikt heeft met Parcival. Maar dat betekend niet dat alles wat ze doet perfect is, en dat mag ook gezegd worden, vind ik.
Ik ben het helemaal met je eens!! Ik vindt adelinde nu weer veel fijner rijden nu ze weer terug is bij Johan Hamminga, toen ze bij sjef ging rijden ging ze hangen en meer met stang rijden. Vondt haar op het afgelopen ek weer zo fijn rijden, heb daar echt van genotem om dat te zien en hoe fijn Parcival aan het lopen was.
Edward heb ik ook veel respect voor, hoe fijn hij zijn beesten altijd voor elkaar geeft. Vindt undercover zo'n machtig mooi beest.
Ik heb voor alle ruiters die grand prix rijden resepect, ik doe het ze niet na maar vindt wel sommige fijner rijden dan anderen.