Hippo Assen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 21:08

Yvonne19 schreef:
Ik heb geen slechte ervaring met hippo assen, ben er ook maar 1 keer geweest maar goed. Ik ga vaak naar boer en peerd in diever, maar sinds dat daar die nieuwe eigenares in zit?? Boos! Kwam ik in september al voor een winterdeken daar, dus ik zeg dat ik een winterdeken zoek. Roept dat mens, nu al?? het is nog zomer! Ja en ik moet toch ooit een winterdeken kopen! Dom wijf!

Haha Lara is idd niet echt aardig..

Ik vind Divoza wel fijn ze hebben er een boel, en voor dichtbij Boer en Peerd.

Riëtte

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-03 20:53

Kom vrij vaak bij Hippo (werk er vlak bij). Idd wel maffe lui, die een noemt je steevast meis'. Met bepaalde dingen wort je goed geholpen en met andere dingen slecht. Mijn leren rijlaarzen hebben ze mij daar perfect aangemeten, terwijl ik bij Divoza te horen kreeg dat ik een erg moelijke maat had. (dikke kuiten).
Mijn vriendin is bij Hippo slecht geholpen voor haar borsttuig voor aan het zadel. Ze stuurden haar man (ze kon zelf niet) naar huis met een elastieken voorkant. Dat werkte dus totaal niet bij haar fries (zadel schuift naar achteren). Ze heeft hem een keer of 2 geprobeert maar het werkte echt niet. Ze mocht hem omruilen voor tegoedbonnen want volgens die verkoopster was er echt niets anders voor... Ze is vervolgens maar naar divoza gegaan....

Jennifer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-12-03 22:05

Die vrouw die mij hielp zaterdag in de winkel, noemde mij ook elke keer meis. Echt heel raar, ik vind dat je niet zo tegen je klanten praat. Ik ben haar familie niet! En ze zat maar een beetje te zeuren dat ik die deken naar de stomerij moet brengen, nou dan word het natuurlijk wel een beetje duur. Kan ik naar 3 keer net zo goed een nieuwe deken kopen!

Rhys

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 01:02

Ruud Korst (Hollandscheveld) heeft idd ook veel en is abso niet duur. Ze hebben ons alleen een keer een deken voor waterdicht verkocht die uiteindelijk bepaald niet waterdicht bleek te zijn, dus dat was niet zo fijn.
Ook qua zadelmakerij vind ik ze niet zo, maar da's mijn mening....

Ik heb nu een Hoofdstel bij The Kissing Horses vandaan, en daar ben ik niet tevreden over....blijft niet veel over zo Lachen misschien ligt het gewoon aan mezelf:-)

Boer&Peerd kom ik ook wel, ik krijg daar korting omdat ik Stroomruiter ben. Daar lopen allemaal Stroomruiters in de winkel rond (werken daar, zijn familie, vrienden etc.), ik ken ze en heb er geen moeite mee. Wel zijn ze met sommige dingen idd duur.

[edit] ongeveer 60 typo's Schijnheilig

Lydiia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 01:07

joeylover schreef:
Die vrouw die mij hielp zaterdag in de winkel, noemde mij ook elke keer meis. Echt heel raar, ik vind dat je niet zo tegen je klanten praat. Ik ben haar familie niet! En ze zat maar een beetje te zeuren dat ik die deken naar de stomerij moet brengen, nou dan word het natuurlijk wel een beetje duur. Kan ik naar 3 keer net zo goed een nieuwe deken kopen!

hihi ja meis idd Haha!

(sorry offtopic) die ene 'nieuwe' vrouw in appingedam (pegasus) kan er trouwens ook wat van, ook al zo een pittige tante Haha!

Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 09:48

Animo in Veendam is inderdaad ook een leuke winkel.
Kent iemand trouwens die andere ruitersportzaak in Veendam? Ruitersport Veendam, ergens op het industrieterrein. Het zag er (op zondag) niet echt gezellig uit, maar dat was van voor het raam.