Jennygirl schreef:Verticale streepjes kleden niet af! Heeft u ze ook horizontaal. En liefst in ijsblauw, met okergeel! Neee, meneer, waar u nu mee aan komt zetten is babyblauw. U weet het verschil toch wel? Nee, ook deze, die u helemaal uit het magazijn gehaald heeft, is het net niet. Beetje smurfenblauw, en dat staat natuurlijk niet bij mijn stoere fjord. En ik zei okergeel, niet mosterdgeel. Bent u misschien kleurenblind?
Hmm, die okergele bandages vind ik bij nader inzien toch niet zo mooi. Heeft u ze misschien een tintje donkerder? Dan ook een dekje erbij. Met schots ruitpatroontje. Nee niet die, daar zit groen in, dat vind ik niets. Die daar bovenop vind ik wel mooi, maar daar zit weer die lelijke kleur smurfblauw in. Het is maar een klein draadje zegt u? Nee maar dat kan toch echt niet hoor, daar kan m'n paard niet mee over straat! Nou ja, laat maar zitten ook. En die bandages hoef ik ook niet. Ik neem alleen dit flesje anti-klit en deze handschoenen. En ik wil korting. Wat zegt u? Geen korting? Dat zal ik al m'n vriendinnen vertellen! *slaat met de deur*