ChocoBesnier schreef:Joyce B en Urielle--> Dat is ook het probleem dat ik niet zo goed weet dat ik nog zin heb om de sport in te gaan.
Het is nu 4 jaar dat ik eigenlijk op de sukkel ben. En eigenlijk heel het wedstrijdgebeuren volg ik zelfs niet meer. Terwijl ik vroeger altijd alle startlijsten en resultaten meer dan 1x per week bekeek.
Ik heb een advertentie zien staan en gebeld voor het huren van 2 stallen. Met wei zonder piste. En aan de ene kant trekt mij dat aan. Een 2-tal kilometer verderop ligt een grote stal waar ik wel een piste heb. Moest ik een braaf paard bijkopen, waarmee je kan wandelen, maar ook aardig mee rijden. Dan zou ik te voet naar daar kunnen gaan en rijden als ik zin heb ofzo?
Maar dan staat mijn huidige merrie daar ook maar te staan. Terwijl mijn instructrice echt gelooft dat het goedkomt. Voor haar is het gewoon simpel. Niets mis met het dier, enkel een echte merrie, met een karakterkop.
En ja als ik dan een braaf paard heb die ik leuk aan het lopen krijg, zou het wel kunnen dat het dan terug begint te kriebelen, maar met mijn 2 boxen zonder piste dan kom ik ook niet ver. En volpension voor 2 kan ik niet bekostigen.
Handelaar wil ik (nog) niet. Ben eigenlijk helemaal weg van mijn eigenwijze merrie, met al haar streken, en haar specifieke wensen. Haha
Waarschijnlijk als zij haar consequent alleen door zou trainen dan komt het wel goed ja..ooit,maar makkelijk zal ze nooit worden.En het is maar de vraag of je het er ooit zelf uit zou kunnen rijden.
Dus of voor je 2 boxen gaan en een leuk paard erbij,of verkopen dat dier...volgens mij pomp je hier geld in wat je er nooit meer uit krijgt en wat je mischien beter kan investeren in een leuk veulentje erbij fokken oid.
Ze voelt eigenlijk nog steeds hetzelfde aan. Nog steeds willen alles vastnemen, moeilijk nageven.