Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
draaakje schreef:ik wil niet negatief zijn, maar als jullie het allemaal zo erg en zielig vinden dat hij zo laat is geboren en een deken op moet bla bla bla dan moet de eingenaar voortaan zorgen dat zn veulen niet nu maar in de zomer word geboren.....
want dit paard kan je eigenlijk niet meer zonder deken buiten zeten in de winter... (later bedoel ik dan) want dan krijgen ze een mega mega dikke winter vacht omdat ze het toen ze een veulen waren niet gewent zijn geweest!
draaakje schreef:want dit paard kan je eigenlijk niet meer zonder deken buiten zeten in de winter... (later bedoel ik dan) want dan krijgen ze een mega mega dikke winter vacht omdat ze het toen ze een veulen waren niet gewent zijn geweest!
Melanie5"]
[quote="draaakje schreef:want dit paard kan je eigenlijk niet meer zonder deken buiten zeten in de winter... (later bedoel ik dan) want dan krijgen ze een mega mega dikke winter vacht omdat ze het toen ze een veulen waren niet gewent zijn geweest!
runningkawa schreef:Een veulen met een deken?
Denk dat je zo juist hoge DA kosten wilt.
Dat een veulen of een paard een keer een koutje heeft dat kan, heb jezelf toch ook wel eens?
Op deze manier zorg je alleen maar dat de weerstand nog veel lager word.
De deken is niet waterdicht, dus ook al is het tussen de buien droog, dan blijft ze nat, dus nog veel kouder.
AUB mensen denk toch na wat je doet.
Dit hoort echt niet en geeft meer schade dan gezondheid.
Als je het hebt over de term je hebt paarden mensen en mensen met paarden, duidelijk voorbeeld word hier gegeven!