Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
esmee1233 schreef:ik wou eerst ook een pony kopen met mijn vriendin (heb nu een eigen!!) maar net voordat we een pony wouden gaan kopen kreeg we enorme ruzie. Toen heb ik maar gezegd: 'Die pony gaan we niet meer doen!' Nu heeft zij ook een eigen pony en we hebben zo'n ruzie dat we elkaar alleen maar gedag zeggen......
Karla_1999 schreef:esmee1233 schreef:ik wou eerst ook een pony kopen met mijn vriendin (heb nu een eigen!!) maar net voordat we een pony wouden gaan kopen kreeg we enorme ruzie. Toen heb ik maar gezegd: 'Die pony gaan we niet meer doen!' Nu heeft zij ook een eigen pony en we hebben zo'n ruzie dat we elkaar alleen maar gedag zeggen......
dat is natuurlijk al heel erg, maar stel je voor dat dat gebeurt als je de pony al hebt. Wat dan?.....
Hoe leuk het ook klinkt , de uitvoering is waarschijnlijk minder. Stel het paard word ziek wie betaald? Stel dat hij/zij een ernstige koliek krijgt en jij wil hem in laten slapen en je vriendin wil hem nog een kans geven ( operatie ) . Wat dan? Of iets heel stoms jij wil ijzers en je vriendin niet. Wat dan? Het paard is van jullie samen , je kan niet om de dag de ijzers eraf halen. Of jij krijgt ruzie op een stal of bent ontevreden en wil weg , je vriendin wil blijven. Nogmaals , wat dan? 
in ieder geval veel plezier met je paardje