Pas op super shet op het strand!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:38

Mag ik vragen hoe lang de ruiter op de foto is? :o niet als commentaar maar zo kan ik vergelijken of ik ook nog op een shet zou kunnen XD ik ben 1.50 en 30 kg

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-13 19:41

manon_goldy schreef:
Mag ik vragen hoe lang de ruiter op de foto is? :o niet als commentaar maar zo kan ik vergelijken of ik ook nog op een shet zou kunnen XD ik ben 1.50 en 30 kg

ze is 1,68

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 19:45

sannedeedee1 schreef:
manon_goldy schreef:

ze is 1,68

Dankje wel! Dan kan ik denk nog wel op een shet

sannedeedee1

Re: Pas op super shet op het strand!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-09-13 20:25

Ze rijd er normaal gesproken niet meer op, met 1,50 zit je toch wel tegen te groot aan.
Dit meisje is wel te groot! het was eenmalig, zodat de pony ook weer eens lekker uit kon waaien

DezeNaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-13 23:16

Shariell schreef:
Hij heeft duidelijk plezier, hij heeft zn oren naar voren. shetlanders zijn harstikke leuk!

Oortjes naar voren wilt natuurlijk zeggen dat ponylief er alle plezier in heeft. :+

Serieus ik snap niet hoe je (of was het je vriendin, weet ik veel) er op komt om op die pony te kruipen... Verder wel een mooi beest, maar denk toch even na.

sannedeedee1

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 10:16

DezeNaam schreef:
Shariell schreef:
Hij heeft duidelijk plezier, hij heeft zn oren naar voren. shetlanders zijn harstikke leuk!

Oortjes naar voren wilt natuurlijk zeggen dat ponylief er alle plezier in heeft. :+

Serieus ik snap niet hoe je (of was het je vriendin, weet ik veel) er op komt om op die pony te kruipen... Verder wel een mooi beest, maar denk toch even na.

Het was een vriendin van mij. ;)