Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
wij zijn van Nederland dus rijden onder de vlag van knhs en daar geld de 12 grens!
Ik ga niet eerst ieders profiel lezen van waar zij komt.Dressuur_Gek schreef:Dat kan ik niet weten ehIk ga niet eerst ieders profiel lezen van waar zij komt.
Ik geef gewoon antwoord op de vraag.
De Belgen die dan naar dit kijken, weten dan ook inneens het antwoord.
Het kan dan ook zijn dat de TS in België wilt starten?!
Dressuur_Gek schreef:Dat kan ik niet weten ehIk ga niet eerst ieders profiel lezen van waar zij komt.
Kimberly520 schreef:Dressuur_Gek schreef:Dat kan ik niet weten ehIk ga niet eerst ieders profiel lezen van waar zij komt.
Waar jij het over hebt is de overgansregel, je mag vanaf je 15de met je PONY tussen de PAARDEN starten.
Dus als TS wilt starten met een paard gaat zij gewoon naar een paardenclub en geen ponyclub.
Anoeska schreef:Dressuur_Gek schreef:Dat kan ik niet weten ehIk ga niet eerst ieders profiel lezen van waar zij komt.
Als je even helemaal bovenaan je scherm kijkt zie je waarschijnlijk http://www.bokt.NL staan. Uitgangspunt is dus dat we hier in NL zijn, en dus ook antwoorden geven op de NL-se situatie.
Als de TS uit Belgie komt, dan moet ze dat er even specifiek bij vermelden.
Kimberly520 schreef:Dressuur_Gek schreef:
Waar jij het over hebt is de overgansregel, je mag vanaf je 15de met je PONY tussen de PAARDEN starten.
Dus als TS wilt starten met een paard gaat zij gewoon naar een paardenclub en geen ponyclub.
je mag maar 1 jaar met je pony verder doen bij de paarden
[/quote]
je moet dan wel tussen de paarden. Ik start met mijn jonge sporthaf L1 tussen de paarden