Wat een K** dag vandaag ik ben ONTSLAGEN!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-03 12:11

Bdankt voor jullie reacties, het wil alleen nog niet echt lukken met nieuw werk vinden . Heb mij ondertussen ook bij het arbeidsbureau ingeschreven voor een uitkering en werk natuurlijk. Overal bij de uitzendbureaus hebben ze niet wat en ik krijg telkens te horen:we bellen je wel als we iets hebben... jajaja volgens mij hoor ik niets meer van ze

Nahjaa gewoon doorblijven zoeken, ik hoop dat ik gauw at vind want hele dagen thuis zitten is echt niets voor mij Verdrietig

Gr Claudia

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 13:54

Vaak worden mensen om de zotste redenen ontslagen...Laat het je zelfvertrouwen niet ondermijnen hoor! Meestal ligt het toch aan het bedrijf.
Heel vaak kunnen ze je gewoon niet meer betalen, maar willen ze dat niet zeggen. Ze moeten namelijk wel een wettelijk geldend excuus hebben om zich te kunnen verantwoorden bij de sociale dienst enzo. Het is gewoon schandalig om dit als excuus te verzinnen, dit hadden ze natuurlijk ook veel eerder met je kunnen bespreken, als het inderdaad het geval zou zijn geweest. Dus niet de fout (alleen maar) bij jezelf gaan zoeken!
Sterkte bij het vinden van een nieuwe baan!! OK dan!

Suusjeher

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 14:08

Oh wat vervelend zeg. Succes met het vinden van een nieuwe baan.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 20:24

wat voor baan had je? wel een stomme smoes om iemand te ontslaan! succes met zoeken naar een nieuwe baan misschien is bij agrojobs kijken? of bij www.eurohorsegrooms.com inschrijve?

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-03 21:32

HEEEJ goed nieuws!!! *LOL*
morgen (vrijdag) heb ik om 16,00 een gesprek bij een soort van helpdesk van de KPN. Het is niet wat bijzonders maar dan heb ik in ieder geval wat!!! keep your fingers crossed for me!!! en natuurlijk horen jullie hoe het gegaan is !!!

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!!!

GReetZZ CLaudia

Omegamedo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 22:39

Nou meid ! We duimen voor je !!!! Succes !!!

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 00:47

Helpdesk? KPN? Callcenter? SNT? Storingsdienst? Want daar zit ik namelijk ook... Dan bewandelen we wel heel erg hetzelfde pad... Ik weet dat er ook een lokatie in Hengelo zit... Als het dat is, laat ff weten dan, vind het wel leuk om nieuwe collega's alvast te leren kennen Knipoog

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 12:37

Hee Mensen...
Zoals jullie weten heb ik vanmiddag om 16,00 een gesprek bij mijn misschien nieuwe baan Nagelbijten / Gniffelen . Nu hoorde ik alleen van een vriend die daar ook heeft gewerkt (op een andere afdeling) dat dit project van KPN (waar ik dan kom) heel erg verkoop gericht is...De mensen bellen mij dan wel zelf op maar ik moet ze dan iets verkopen....

Nu begin ik alleen te twijvelen Ziek dat wanneer dit echt zo is, of IK dat dan wel leuk vindt.... want dan werk je echt met targets, zo van je moet minimaal 20 abbonementen verkopen... Naahjaaa ik wacht het gesprek wel af en dan vraag ik allemaal wel Rolleyes ... Me vriend zei ook van als je hiet niet wat lijkt moet je het gewoon niet doen...Maar ja ik wil zo graag werk...ik haat het dat alleen zitten Boos! Maar nu heb ik in ieder geval meer tijd om te gaan bokken Clown

Ik zie wel wat het word...

Ik houd jullie op de hoogte!!!

Gr
CLaudi

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 13:24

Je kan altijd het werk aannemen en ondertussen verderzoeken als je echt heel graag aan het werk wil.
Mijn vriend heeft nu ook werk aangenomen waarvan hij weet dat het niet hetgene is wat hij echt wil doen, maar de arbeidsmarkt in zijn richting is niet echt rooskleurig dit moment... dus hij heeft werk, maar is wel nog altijd bezig met uitkijken naar een andere job die meer bij hem past.

Amable

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-03 13:46

Maar met targets werken lijkt mij echt vreselijk... Heel veel druk. Mensen bellen dan vaak voor iets totaal anders en dan ga je ze ook nog eens een ISDNlijn aansmeren... Want dat is hetgeen je moet verkopen. Maar ja, de andere kant, haal je die targets niet, het ergste wat ze kunnen doen is je weer ontslaan, en dit is nou niet echt de job van je leven Knipoog

Madelief28

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-03 18:12

Ben net terug van het gesprek.... ging volgens mij wel goed Ziek maar helemaal zeker weet ik het niet....

Ik word tuusen 17,00 en 18,00 terug gebeld of ik wel of niet kan beginnne maandag....

SPannend dus ik zit nu gekluisterd aan me telefoon Nerd

En maar wachten......en wachten...

Jullie horen het meteen wat de uitslag is!!

Gr Claudia