Welke weg bewandelen bij zware dierenmishandeling?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:36

Wat een vreselijk filmpje, bah bah.
En dan zitten trekken aan die teugels, vind je het gek dat ie ze hoofd omhoog gooit, maar nee hoor geef hem maar een tik en een ruk aan die teugels.
Ik hoop echt heel erg dat dat mens opgepakt word , walgelijk is het gewoon, zoiets doe je gewoon niet :n
Nederland is zo slap in straffen, vooral bij dierenmishandeling ik snap dat echt niet.

ZiekieLove

Re: Welke weg bewandelen bij zware dierenmishandeling?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:38

Heb het filmpje niet gekeken vonn alle reacties al duidelijk genoeg en lig anders toch weer dagen wakker...vreselijk dat er zo'n mensen rondlopen en er meestal nog mee wegkomen ook...goed dat er zoveel mensen zijn die melding maken, misschien wordt het dan eens serieus genomen!!!hier in Nederland kom je normaal veel te makkelijk weg met dit soort dingen...

catzkillz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:38

op FB ben ik het ook al tegengekomen en daar heeft iemand (met verstand van computers) een aantal gegevens erbij gezet, een naam, adres, e-mail enz.. Het was een mannennaam dus zal niet van de vrouw in kwestie zijn maar misschien van de fotograaf/filmer? Kunnen we iets met deze gegevens doen?
Weet niet of ik ze hier mag zetten dus dat laat ik even zo..

isabellevv

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:39

Aan het einde van het filmpje komt de producent van het filmpje (naam) in beeld! Hopen dat die inzendingen nut hebben! Ik heb het naar 3 emails gestuurd, het nieuws, de dierenbescherming en de partij voor de dieren!

shetjeIris

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:39

On-ge-lo-fe-lijk!
Dat er mensen zijn die zo'n filmpje maken en dat er mensen zijn die dit willen zien?!
Dat wijf moet echt gepakt worden. Al heb ik geen idee hoe je zoiets moet aanpakken.
Waarschijnlijk is er op Internet nog veel meer van dit soort walgelijks te vinden...

Papegara

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:40

Ik heb dit filmpje gezien en op facebook geplaatst, in de hoop dat het gedeeld word

Bijinn

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:40

Ik snap het nut niet van het filmpje?
Kicken deze mensen op dierenmishandeling?

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:42

Inderdaad. En als dit al in de openbaring komt, dan wil ik niet weten wat er in het illegale in de rondte gaat

Het is een fetisj. Mensen worden hier blijkbaar Ge*l van

LoveUggs

Linkjes mogen niet geplaatst worden.. Zag deze vraag voorbij komen.
Ook ik wou een topic openen over dit onderwerp. Zonder linkjes in het topic maar wel een duidelijk overleg. Waarin bokkers filmpjes naar mij konden sturen, en we elkaar via PB op de hoogte konden houden.
Mij lijkt het het beste als we elkaar via PB onze linkjes (van oa FB pagina) naar elkaar toesturen en deze mailen naar de DB.
Ook ga ik erachteraan om het naar HvNL te sturen. Ik ben zelf druk aan het rond PB'en om een FB pagina van haar te achterhalen, aangezien ik een bokker zag die haar FB was tegen gekomen.
Ik heb hier contact over gehad met een MOD, en die vertelde mij dat er een topic komt van een mod van de VN, met een verwijzing naar een lopend topic in NM. Daar kunnen jullie dit dus wss gaan volgen. Ik ben er zelf heel hard mee bezig. :j

Brievenbus

Ik ben benieuwd hoe het verder gaat en wat voor berichten jullie terug krijgen :j

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:43

Ik heb nu op de site van de dierenbescherming het contact formulier ingevult en bij mijnpolitie, en naar hart van nederland een mail gestuurd.
Laatst bijgewerkt door justdiesel op 03-07-13 11:47, in het totaal 2 keer bewerkt

Bijinn

pluisje88 schreef:

Echt? Te dikke vrouwen op te kleine ponies?
Wow, ik had al van veel gehoord maar dit slaat alles....
Laatst bijgewerkt door Bijinn op 03-07-13 11:43, in het totaal 1 keer bewerkt

Dott

Met iedereen van bokt op haar gaan zitten en afranselen... bahbahbah

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:44

Ik weet welke filmpje er bedoeld word, op die griekse? site staat boven dat filmpje nóg zo'n idiote vrouw... Weet niet of ze ned is, maar die is ook goed gek.. :n Moeten we daar dan ook niet iets mee? Die zit 6 min te hopsen op een mini, kijken hoelang hij het volhoudt? _-:(

LoveUggs

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:44

justdiesel schreef:
Ik heb nu naar de dierenbescherming, naar mijnpolitie en naar hart van nederland een mail gestuurd.

Zou je mij in PB het email adres van de DB willen sturen?

BalouArera

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:45

Ik heb het filmpje gezien en hier moet echt iets aan gedaan worden! Goed dat fokkers achteraan gaan! Die vrouw moet worden gestopt! Heel deze scene trouwens!

Mjetterd

Er moeten toch bokkers zijn die haar herkennen, aangezien ze duidelijk nederlands is.
Delen op fb inderdaad! Wie heeft het fb linkje voor mij? Eventueel via pb, al lijkt het mij dat dat best in het topic mag..

Dus alleen de screenshots, niet het filmpje, daar maak ik mijn jonge facebook vrienden niet wijzer mee.

mvermeulen1

ook ik kwam het filmpje tegen op FB..ik heb het niet af gekeken vond het te erg :( normaal ben ik niet zo van het delen op FB maar heb dit keer wel gedaan, hoop dat ze dat monster te pakken krijgen en het shetje een beter leven..
Laatst bijgewerkt door mvermeulen1 op 03-07-13 11:46, in het totaal 1 keer bewerkt

pluisje88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:46

Jose22 schreef:
pluisje88 schreef:

Echt? Te dikke vrouwen op te kleine ponies?
Wow, ik had al van veel gehoord maar dit slaat alles....

Mensen zijn zieke wezens..... :j Er zijn vast vieze mannetjes zichzelf aan het helpen bij een zwaar ero**sch filmpje als deze :r

Ik kan er met mijn kop niet bij :n

pluisje88

mvermeulen1 schreef:
ook ik kwam het filmpje tegen op FB..ik heb het niet af gekeken vond het te erg :( normaal ben ik niet zo van het delen op FB maar heb dit keer wel gedaan, hoop dat ze dat monsters te pakken krijgen en het shetje een beter leven..

Ik deel normaal ook nooit wat. Maar dit vind ik echt te erg....

Rienn

Mijn hele Facebook wordt er mee platgegooid, zoveel mensen delen het filmpje. Het commentaar er onder was niet misselijk, heb daarom ook niet gekeken.

Ik ben erg benieuwd of er wat mee gedaan wordt en of dat überhaupt wel kan. Ziekelijke mensen lopen er toch rond.

Froukje_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-13 11:47

Klopt er staan nog veel meer van deze filmpjes op hun site

isabellevv

Ook nog even naar hart van nederland en politie gestuurd

eenitraM

De wereld wordt steeds gekker.

Ohnee, nog beter. De gekke wereld komt steeds dichterbij. Bizar dat dit soort dingen gebeuren en gewoonbij mij op de telefoon binnenkomen. :r

Giolli
Zeg maar Ber!

Ik heb een bericht opgesteld via facebook, geen flimpjes. Want ik heb geen idee wat daar mee gedaan word, maar wel de foto's van haar gezicht. Het is al een aantal keer gedeeld