Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Summerfly schreef:KWPN'ers. Ten eerste omdat het KWPN'er wereldje me totaal niet aanstaat, ten tweede omdat ik ze te standaard vind en ten derde omdat ik ze niet mee vind. Nee, geef mij maar een Fries, prachtig.
Ik had er een met een ramshoofd
Summerfly schreef:KWPN'ers. Ten eerste omdat het KWPN'er wereldje me totaal niet aanstaat, ten tweede omdat ik ze te standaard vind en ten derde omdat ik ze niet mooi vind. Nee, geef mij maar een Fries, prachtig.
.

HorseTopShop schreef:Nou daar gaan we....
Er is niet echt een bepaald ras waar ik niks mee heb. Vind de meeste wel leuk.
Alleen die standaard bruine paarden met zwarte manen en staart heb ik nooit wat aan gevonden. KWPN-ers noemen ze ze vaak. (Al is dit geen ras)
En merries heb ik ook niks mee. Wat je altijd hoort over de hengstigheid. Dat gemiep met die merries.
Ochtjee, en toen was ik op zoek naar een nieuw paard. Kom ik thuis met een donkerbruine merrie met zwarte manen en staart![]()
Helemaal hoteldebotel op dat meisje
Ik vind elk ras leuk. Maar niet elk paard...
Wél met ramshoofd
Poiuytrewq schreef:Fjorden, tinkers, friezen en haflingers zou ik ook nooit op af gaan. Geef mij maar iets met lange benen wat het geweldig vindt om heel hard te galloperen.
die hield ik écht niet bij met het Engelse rijpaard dat ik verzorgde. Djiez, wat gingen die beesten hard, die maken een passen, niet gezond
Geryon schreef:HorseTopShop schreef:Nou daar gaan we....
Er is niet echt een bepaald ras waar ik niks mee heb. Vind de meeste wel leuk.
Alleen die standaard bruine paarden met zwarte manen en staart heb ik nooit wat aan gevonden. KWPN-ers noemen ze ze vaak. (Al is dit geen ras)
En merries heb ik ook niks mee. Wat je altijd hoort over de hengstigheid. Dat gemiep met die merries.
Ochtjee, en toen was ik op zoek naar een nieuw paard. Kom ik thuis met een donkerbruine merrie met zwarte manen en staart![]()
Helemaal hoteldebotel op dat meisje
Ik vind elk ras leuk. Maar niet elk paard...
Haha zo typisch. Ik wilde geen vos (maar een bruine) en een merrie hoefde ik al niet eens over na te denken. En wat werd het? Natuurlijk een vosse merrieWél met ramshoofd
Dat lees en hoor ik zo vaak hiihiKirsha schreef:Poiuytrewq schreef:Fjorden, tinkers, friezen en haflingers zou ik ook nooit op af gaan. Geef mij maar iets met lange benen wat het geweldig vindt om heel hard te galloperen.
De Friezen op de stal waar ik reed konden flink de vaart erin hebben hoordie hield ik écht niet bij met het Engelse rijpaard dat ik verzorgde. Djiez, wat gingen die beesten hard, die maken een passen, niet gezond
ik houd gewoon niet van het barokke type.
Nies_ schreef:Arabieren. Ze hebben een lelijk hoofd, dunne piek manen, lelijke bouw en ik vind ze vreselijk lelijk bewegen. Vind het helemaal niks dus. Alle paarden met een ramsneus vind ik ook verschrikkelijk evenals paarden met sokken, maar dat heeft op zich niets met het ras te maken..
Poiuytrewq schreef:Hahaha geweldig is dat he!! Mensen die met iets thuis komen waarvan ze van de voren zeggen, dat mot ik nie!!Dat lees en hoor ik zo vaak hiihi
Kirsha schreef:De Friezen op de stal waar ik reed konden flink de vaart erin hebben hoordie hield ik écht niet bij met het Engelse rijpaard dat ik verzorgde. Djiez, wat gingen die beesten hard, die maken een passen, niet gezond
Hahaik houd gewoon niet van het barokke type.
Ik heb een harddraver die het galloperen heeft uitgevonden, die vindt het prachtig haha

Tikje eigenwijs
humor en vinding rijk
Een stal vol graag
Lasca_1987 schreef:moyra schreef:KWPN vind ik niks aan.
Moest ik toch effe quoten... kwpn is geen ras maar een stamboek