Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Matheno schreef:Ik zag laatst een topic van een meid die eventueel een 'rusthuis' wilden opzetten op een zorgboerderij. Misschien dat die belang hebben bij je paard
F_Orumster schreef:Roxlie: http://www.deraadgevers.nl/?page=17677491#
Maar TS wil deze kanten niet bespreken en gezien ze zelf juriste is weet ze daar vast beter mee om te gaan dan wij.
Mjetterd schreef:Wij hebben meerdere malen op deze manier een paard gehad bij onze stichting.
Wanneer het paard niet meer geschikt was voor het werk of het lichamelijk niet aan kon, werd er eerst contact op genomen met de eigenaar, die dan het paard soms terug haalde of een andere plek zocht. Of met toestemming van de oude eigenaar het paard na de eeuwige jachtvelden laten gaan.
Het werk voor paarden met gehandicapten is geen licht werk, zo kregen wij ook wel eens paarden met rugklachten waar niets over was gezegd en dan achteraf zeggen 'Wij dachten dat hij geen last zou hebben als hij dit lichte werk zou moeten doen'.
Je mag me altijd pb'en. Wij zijn nog wel op zoek na een paard.
Ik weet natuurlijk niet wat jij onder een goed plekje verstaat, maar daar kunnen we het altijd over hebben