Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sando"]
[quote="kablom schreef:Het gastenboek ook weer zo iets.De mensen die de stal afkraken in het gastenboek daarnaan heb ik niets te melden.
Dat vind ik gewoon laf, Bel ze dan gewoon op.
daarom hebben de meeste sites geen gastenboek meer! Allemaal aan jullie zelf te danken
Misschine eerst eens die stal bezoeken voordat je een oordeel trekt
De foto is misschine wel er gezet omdat gewoon leuke foto is. Maar trek dan niet meteen de conclusies van het is een slechte stal en ga er eens een keertje kijken.
Natasha"]
[quote="Sando"][quote="kablom schreef:Het gastenboek ook weer zo iets.De mensen die de stal afkraken in het gastenboek daarnaan heb ik niets te melden.
Dat vind ik gewoon laf, Bel ze dan gewoon op.
daarom hebben de meeste sites geen gastenboek meer! Allemaal aan jullie zelf te danken
Misschine eerst eens die stal bezoeken voordat je een oordeel trekt
De foto is misschine wel er gezet omdat gewoon leuke foto is. Maar trek dan niet meteen de conclusies van het is een slechte stal en ga er eens een keertje kijken.
Suzan schreef:Als het bedrijf net zo proffesioneel is als de website....![]()
![]()
Die foto van dat jongetje op een veulen vind ik onnodig. Waarschijnlijk moet het erg aandoenlijk zijn om zo'n klein knulletje op zo'n schattig veulentje te zien zitten. Blijkbaar hebben ze niets beters om hun bedrijf mee te profileren.
runningkawa schreef:En je kunt er boos om worden, of iets mee doen