Dit lijkt mij geen reclame voor het bedrijf??

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Maikuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 14:23

Ik vind dit echt niet kunnen.. Maar als het alleen voor de foto is geweest dan kan het niet zoveel kwaad denk ik..

Tessebes

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 18:46

kablom schreef:

Maarja zoals ik al eerder heb gezegt je weet de echte reden niet van de foto.

Verward Wat zou in godsnaam de reden kunnen zijn om een kind op een veulen te laten zitten? Ik kan echt geen enkele zinnige reden bedenken iig.

Roxxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-03 18:51

En wat dan nog dan hebben ze er een rede voor dan lijkt het me nou nog geen positieve reclame moet je zien hoeveel negatieve reactie's je er op krijgt... En dat is natuurlijk niet slim van ze.. Zeg voor de rest niet dat het een slechte stal is ofzo maar vind het gewoon een beetje dom om zo'n foto op je website te zetten als je profesioneel wil over komen...

DunjaR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 18:52

jongens..dit zal gewoon effe gedaan zijn voor een foto maak je toch eens niet zo druk man !!! je hebt toch wel eerder van dat soort foto's gezien met iemand op een varken ofzo jeetje doe toch eens normaal

Kytha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:06

Heeft er idd al vaker op gestaan,
maar ben van mening dat het bedrijf onproffesioneel overkomt met zo'n foto op de website

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:16

Als je leuk wil overkomen op je site, zet dan zo'n uk op een grote machtige Tinker, veel leuker effect denk ik...

Ofhet kan of niet is punt 2, maar ze stoten zichzelf voor het hoofd om die foto te plaatsen...

Daarbij lees ik ook dat ze een 2 jarige hengst al in de dekking hebben sinds dit voorjaar... naar mijn mening beetje vroeg, maar dat terzijde...

Suzan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 19:22

Als het bedrijf net zo proffesioneel is als de website.... Lips are sealed

Die foto van dat jongetje op een veulen vind ik onnodig. Waarschijnlijk moet het erg aandoenlijk zijn om zo'n klein knulletje op zo'n schattig veulentje te zien zitten. Blijkbaar hebben ze niets beters om hun bedrijf mee te profileren.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:23

mango schreef:
jongens..dit zal gewoon effe gedaan zijn voor een foto maak je toch eens niet zo druk man !!! je hebt toch wel eerder van dat soort foto's gezien met iemand op een varken ofzo jeetje doe toch eens normaal

Mango heeft gelijk.
Waarom blazen jullie toch alles zo op?

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:29

Sando"]
[quote="kablom schreef:
Het gastenboek ook weer zo iets. De mensen die de stal afkraken in het gastenboek daarnaan heb ik niets te melden. Boos! Dat vind ik gewoon laf, Bel ze dan gewoon op. daarom hebben de meeste sites geen gastenboek meer! Allemaal aan jullie zelf te danken Misschine eerst eens die stal bezoeken voordat je een oordeel trekt De foto is misschine wel er gezet omdat gewoon leuke foto is. Maar trek dan niet meteen de conclusies van het is een slechte stal en ga er eens een keertje kijken.

oh... ik zat al te denken, waar komt die agressie opeens vandaan ?
Maar ik keek in je profiel en zag dat je bij BM stables rijdt....
Je zult je al een eerder hebben moeten verdedigen denk ik.....

Wat dat gastenboek betreft... Ze kunnen hem zelf onderhouden en eventuele reacties verwijderen. Moet er alleen maar positief ingeschreven worden ? Door negatieve reacties, of goed bedoelde reacties kunnen ze ervoor zorgen dat er alleen maar positieve reacties worden geplaatst.
Dan daarbij zou ik echt wel een volwassenen opmerking erbij plaatsen.........er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
[/quote]

Heeft een van jullie deze mensen al opgebeld, of gemaild, om je eerlijke mening van de foto te geven?
Ik wed van niet.

Jij vast wel toch he Sando, want jij durft ook te zeggen dat Kablom zich al vaker heeft moeten verdedigen.Dan heb jij vast ook St Gadedijk laten weten, dat die foto niet zo handig is........Zo eerlijk ben je wel.

Ik ga ze nu mailen!!!
Laatst bijgewerkt door StalDoorstap op 22-11-03 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

dobbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:29

toen ik het zag dacht ik ook van nou dat doe je toch niet een kind op een veulen laten zitten maar ik heb er doorheen gekeken en we hebben gebeld om daar eens te gaan kijken.
meer als een uur gereden nou we werden niet echt vriendelijk ontvangen een hulpje hielp ons we moesten echt alles uit haar mond trekken we mochten het paard waar we voor kwamen kijken even proberen en we konden weer gaan.
ik vond de behandeling [gastvrijhijd ] ronduit slecht we hebben daar ook niet gekocht we zijn bij meerdere tinker handelaren geweest maaar gadedijk heeft het voor ons echt afgedaan.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:31

Het veulen zal er wel geen trauma aan over hebben gehouden dat een klein joch er 2 seconden opzit, maar ik vind het zeker geen leuke reclame . Het geeft zo een beeld weer, zeker voor mensen die niet zo sterk in de paardenwereld zitten, van je kan je kind even lekker op een veulen zetten als je wilt om een foto te maken. En wat als het veulen nu eens niet gezellig bleef stilstaan, maar in paniek geraakte en ervandoor ging? Lijkt me leuk om er dan als een kleine liliputter op te zitten en te hopen dat mama je op tijd kan opvangen...

Mellow

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:36

iedereen zegt wel ja dan gooit dat veulen dat jongetje er wel af.
maar ik denk dat dat helemaal niet zal lukken.
ik denk niet dat het veulen sterk genoeg is om dat te doen.
vind het gewoon belchelijk.
waar is het voor nodig?
dit is idd geen goede reclame....

Nuage

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:41

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 00:02

Natasha"]
[quote="Sando"][quote="kablom schreef:
Het gastenboek ook weer zo iets. De mensen die de stal afkraken in het gastenboek daarnaan heb ik niets te melden. Boos! Dat vind ik gewoon laf, Bel ze dan gewoon op. daarom hebben de meeste sites geen gastenboek meer! Allemaal aan jullie zelf te danken Misschine eerst eens die stal bezoeken voordat je een oordeel trekt De foto is misschine wel er gezet omdat gewoon leuke foto is. Maar trek dan niet meteen de conclusies van het is een slechte stal en ga er eens een keertje kijken.

oh... ik zat al te denken, waar komt die agressie opeens vandaan ?
Maar ik keek in je profiel en zag dat je bij BM stables rijdt....
Je zult je al een eerder hebben moeten verdedigen denk ik.....

Wat dat gastenboek betreft... Ze kunnen hem zelf onderhouden en eventuele reacties verwijderen. Moet er alleen maar positief ingeschreven worden ? Door negatieve reacties, of goed bedoelde reacties kunnen ze ervoor zorgen dat er alleen maar positieve reacties worden geplaatst.
Dan daarbij zou ik echt wel een volwassenen opmerking erbij plaatsen.........er zijn meer wegen die naar Rome leiden.
[/quote]

Heeft een van jullie deze mensen al opgebeld, of gemaild, om je eerlijke mening van de foto te geven?
Ik wed van niet.

Jij vast wel toch he Sando, want jij durft ook te zeggen dat Kablom zich al vaker heeft moeten verdedigen.Dan heb jij vast ook St Gadedijk laten weten, dat die foto niet zo handig is........Zo eerlijk ben je wel.

Ik ga ze nu mailen!!!
[/quote]

zo eerlijk ben ik wel.... ? Waarom zou ik.
Ik ben niet diegene die dit topic gestart heeft en ik ben niet diegene die abnormaal gereageerd heeft. En ik durf idd te zeggen dat Kablom zich al vaker heeft moeten verdedigien, ze reageerd nogal frustie, mijns inziens.
Ik ga die mensen geen mail sturen. Ik zeg dat het niet slim is, maar ik ga er geen heisa van maken. Die mensen zijn volwassen en denken het goed te doen. Maar stuur vooral een email, eerlijke Natasha... behandel mensen zoals je zelf ook behandeld wil worden.......doe wat je niet laten kunt.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 00:05

Suzan schreef:
Als het bedrijf net zo proffesioneel is als de website.... Lips are sealed

Die foto van dat jongetje op een veulen vind ik onnodig. Waarschijnlijk moet het erg aandoenlijk zijn om zo'n klein knulletje op zo'n schattig veulentje te zien zitten. Blijkbaar hebben ze niets beters om hun bedrijf mee te profileren.

OK dan!

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 00:43

Ik behandel mensen zoals ik zelf ook behandeld wil worden Sando,dat zeg je heel goed.
Ga jij dat vanaf nu ook doen?

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 09:09

Natasha schreef:
Ik behandel mensen zoals ik zelf ook behandeld wil worden Sando,dat zeg je heel goed.
Ga jij dat vanaf nu ook doen?

Als jij daar vrolijk van wordt..... dan zal ik dat doen !

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 11:23

Ik vind het ook niet proffesioneel overkomen.
Het veulen zal er niets van geleden hebben, maar het nut zie ik er ook niet van.
Vind het meer een foto voor je prive collectie dan een foto om je bedrijf te promoten.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 19:01

Ok kawa ik zal je dit zeggen: ik vind dat ook!
Maar ik word een beetje nijdig als mensen worden afgebroken.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 19:07

Aan de ene kant is het niet leuk dat ze afgezeken worden, aan de andere kant: Dat risico loop je als je dingen op internet plaatst.
Wil je geen kritiek, moet je ook niet zulke dingen op internet zetten.

StalDoorstap

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 19:09

Tja Sanex, daar heb je ook weer gelijk in...... Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 22:44

En je kunt er boos om worden, of iets mee doen Lachen

kablom

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 23:39

hhaha ow van dat gastenboek gedoe. Sorry was inderdaad beetje fel ja. Knipoog
Het zag er een beetje feller uit dan bedoelt was. Schijnheilig Maarja das meestal bij mij. Ik vind ook geen goede reclame daar niet van maar ik zou eerder met die stal zelf oplossen.

Roxxie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 23:49

[quote]
Ik ben niet diegene die dit topic gestart heeft en ik ben niet diegene die abnormaal gereageerd heeft. quote]

Tja het tropic heb ik gestart maar vind het gewoon geen goeie reclame maar voor de rest heb ik niet gezegt dat het een rot bedrijf is ofzo!! heb ik namelijk geen idee van ben er nog nooit geweest!! Ga ze ook niet bellen of een email sturen ik bedoel wat hebben hun daar nou aan Verward Het is mijn menning dat het geen goeie reclame is en zelf had ik die foto niet geplaats als het mijn website was geweest (Niet eens gemaakt, maar das weer iets anders)... Maar als hun dat wel willen en dus gedaan hebben moeten ze dat zelf weten..

napoleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 12:57

runningkawa schreef:
En je kunt er boos om worden, of iets mee doen Lachen

En dat heb ik dus gedaan Haha! Ik ben niet boos geworden maar heb wel een net emailtje gestuurd waarin het volgende stond:

Geachte heer/mevrouw,

Allereerst mijn complimenten voor uw website, ziet er allemaal mooi verzorgd uit maar eigenlijk heb ik mijn vraagtekens bij de foto op de eerste pagina. Na veel commentaar op een paardenforum op internet ben ik uw website ook gaan bezoeken en ik moet zeggen dat het niet echt professioneel overkomt dat u een klein kind op een net zo klein veulen neerzet. Heel jammer want zo word er toch een heel verkeerd beeld neer gezet van een serieus bedrijf.

Veel succes met de stoeterij, met vriendelijke groet,

En nee, ik ben geen moraalridder maar ik vind het gewoon heel dom als iedereen die hier reageert in dit topic die mensen met de grond gelijk proberen te maken maar geen actie ondernemen door even een mailtje te sturen.......

Jullie zijn dan net zo slecht bezig als die mensen waarvan jullie beweren dat ze slecht zijn.