Win een Sponsorship!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

gabiiy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 17:22

_Marinke_ schreef:
gabiiy jij doet ook al veel zeg! :D

Zijn er nog meer bokkers die mee doen??

Marinke: jij hebt een slimme actie bedacht zeg!

Hygge

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 16:21

Ik vind het leuk voor de mensen die mee doen, maar ik vind sommige redenen écht onzin.
Citaat:
"Ik ben in de bloei van mijn leven en aankomend talent."
Hoe weet jij nu of jij talent hebt of aankomend talent bent?

_Marinke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-05-13 16:23

gabiiy schreef:
_Marinke_ schreef:
gabiiy jij doet ook al veel zeg! :D

Zijn er nog meer bokkers die mee doen??

Marinke: jij hebt een slimme actie bedacht zeg!

Ja hij is leuk hè! :D
Heb ook al leuke reacties erop gehad en doen ook al een aantal mensen mee! :))

@ Ayla_4Ever, ik zie héél erg veel van dat soort motivaties voorbij komen... Het is natuurlijk wel erg makkelijk neergezet. En veel mensen denken daar gewoon een heel stuk minder over na, ik vraag me ook af hoeveel deelnemers er echt meedoen omdat ze ook echt achter Pavo en TRUST staan of omdat ze het maar gewoon leuk vinden om die clinic te rijden en/of die sponsorship willen winnen. Naar mijn mening draait het daar namelijk eigenlijk helemaal niet om, maar juist dat je die merken en producten wilt en kunt promoten. Dat je het leuk vind om je ervaringen te delen en dat ook écht doet. Maar goed, that's my opinion. :)

_Marinke_

Re: Win een Sponsorship!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 19:05

Zijn er hier nog mensen die nog meer leuke acties op touw hebben gezet? :)

Ik zag al leuke filmpjes voorbijkomen op facebook via Pavo / TRUST, super leuk! Zijn er hier nog bokkers die ook een leuk filmpje hebben gemaakt? Of wat anders??

Zelf moet ik echt mijn complimenten geven over het (mail) contact met de organisatie, dat is echt zo super!! :D Ook mijn actie begint nu echt vorm te krijgen, heb helaas nog geen foto van de deken, maar ik ga een super de luxe fleecedeken t.w.v. 65 euro verloten! Inclusief met borstflap en decoratie op het staartstuk (kont). :D

En jullie kunnen hem winnen door maar 1 sms'je te versturen, voor meer informatie -> zie onderschrift!
Let wel op, nog maar een paar dagen om mee te doen!! Op 20 mei zal ik hem gaan verloten! ;)

Noukie22

Re: Win een Sponsorship!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 19:39

Ik doe ook mee :) Sta nu 17de. Geld uitgeven voor deze actie doe ik niet, maar ik promoot pavo en trust gewoon heel veel. Eerst dacht ik: ik kom echt nooit in de top twintig te staan, maar toen ik zag wat je voor een andere dingen kon doen dan alleen sms'en heb ik me maar aangemeld.
Ik had echt verwacht dat iedereen echt heel veel zou doen om te winnen, maar volgens mij valt dat wel mee.

noortiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-13 13:59

Ik doe ook mee :) Niet alleen omdat ik het heel graag wil winnen, maar ook vooral omdat ik zeer tevreden ben met beide merken. Erg fijn dat ze dit georganiseerd hebben ! Ik ben het trouwens niet eens met veel bovenstaanden, want je hoeft helemaal geen geld uit te geven om dit te kunnen winnen. Tot nu toe heb ik nog geen cent uitgegeven, en sta toch op de 11e plek! Succes iedereen!