HAW en ITP minder

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxappiexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 21:27

Ik vind ITP en HAW steeds minder leuk worden. Komt denk ik doordat er eigenlijk altijd maar dezelfde foto's worden geplaatst, ik en .... op concours. ik en ... tijdens de les etc etc.
Word allemaal zo saai! Ik ben het best beu om telkens Ziet er mooi uit! DIt kan beter dat kan beter etc etc te plaatsen. Dan geef ik leievr reacties voor vragen etc.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 10:46

Het weer is er niet naar en in een binnenbak is het moeilijk foto's maken met mijn camera Knipoog
Laatst probeerde iemand het tijdens mijn les (pony staat te koop) en doordat ze niet meedraaide en de sluitertijd zo langzaam was, stond ik er amper op! En heel donker.
Dat kun je ook niet plaatsen...

Liza_vL

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 22:56

xxappiexx schreef:
Ik vind ITP en HAW steeds minder leuk worden. Komt denk ik doordat er eigenlijk altijd maar dezelfde foto's worden geplaatst, ik en .... op concours. ik en ... tijdens de les etc etc.
Word allemaal zo saai! Ik ben het best beu om telkens Ziet er mooi uit! DIt kan beter dat kan beter etc etc te plaatsen. Dan geef ik leievr reacties voor vragen etc.

Ja dat heb ik ook een beetje, elke keer maar weer neer zetten van: leuke pony, ziet er netjes uit wordt ook weer zo saai. Alleen aparte topics vind ik erg leuk, laatst was er ook 1 van iemand die handstanden tegenhaar pony ging maken echt lollig! *LOL*

scooby

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-03 23:24

stef schreef:
hmmz, kan foto's plaatsen wat ik wil, maar heel vaak maar een paar reacties, dus waarom zou ik dan nog mijn best doen? Tong uitsteken

Dat heb ik ook, meest zijn net z geintrssed in manegepaadjes...
Ik pls zlf ook nu minder foto's omdat ik mijn indentieteit niet zo wil vrijgeven op bokt Tong uitsteken

Er zijn een hoop nmeer mensen bij dan toen ik hier begon, en dan word er soms misbruik gemaakt door mensen die je kent van jou o zo leuk bedoelde foto's Lachen