Arabier is overgedragen!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Franca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 09:18

Het is een heel lief gebaar!!! En een prachtig arabiertje met heeele mooie lange manen!!! Zag er wollig en knuffelbaar uit Lachen

sonjabelgium

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 10:28

Er zijn wel meer engelen op deze wereld. Iedere keer dat iemand een cent toesteekt aan een dakloze, kleren in de bak gaat gooien voor ontwikkelingshulp, giften doet aan dierenprojecten (asiel, brookshospital), onbaatzuchtig een oudje helpt met boodschappen halen ... dit valt natuurlijk erg op, en is erg mooi, maar ik vind wel dat de andere engelen in het dagelijkse leven niet genoeg gezien worden ... bij deze, van mij een pluim voor alle engelen Knipoog

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 10:36

nou tis natuurlijk heel erg lief van d'r, maar met alle respect; ik zou m'n paard nooit zomaar weggeven.............

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-03 14:37

sonjabelgium schreef:
Er zijn wel meer engelen op deze wereld. Iedere keer dat iemand een cent toesteekt aan een dakloze, kleren in de bak gaat gooien voor ontwikkelingshulp, giften doet aan dierenprojecten (asiel, brookshospital), onbaatzuchtig een oudje helpt met boodschappen halen ... dit valt natuurlijk erg op, en is erg mooi, maar ik vind wel dat de andere engelen in het dagelijkse leven niet genoeg gezien worden ... bij deze, van mij een pluim voor alle engelen Knipoog

OK dan! En daar sluit ik me bij aan! OK dan!