Achter mijn rug om marilyn rijden

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-03 20:49

In der daad ja. Dan had het wel even gemeld mogen worden. Het is toch niet zo dat ze dan vaak gaat rijden. Maar het is voor mij qua afstand wel makkelijk als ik weet welke dag ik dan niet hoef te komen.

En wat eerlijker tegenover Marilyn.

Ik weet nog niet hoe het is afgelopen spreek deze week de eigenaresse (die heeft het erg druk, werk baby etc)

Dat er iemand anders op rijd vind ik nog niet eens het ergste, het is mijn paard niet (kijk liever niet maarja) maar gewoon omdat ze gewoon aangewaait komt en dan alles mag. Wat ik in een paar jaar nog niet eens mocht.

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-03 21:12

Je moet gewoon duidelijk krijgen wat nu de bedoeling is.

Als zij idd op dat paard mag rijden wanneer het haar maar uitkomt ( Verward ) ,
dan vind ik dat een verevelend iets naar jou toe.

Als jij keurig die ongeveer 4 x per week komt en het paard dan lekker rijdt en alles goed verzorgd en netjes achterlaat , naar ieders teverdenheid... dan is er toch eigenlijk helemaal geen andere berijder nodig ?

En dat meisje heeft immers al een eigen verzorg / bijrij-paard , dus die heeft het rijden op die van jou toch ook niet nodig ?

Dat zij op jouw verzorgpaard rijdt heeft dus imo geen enkel positief effect en zorgt er alleen maar voor dat jij als jarenlange trouwe verzorgster een stuk minder plezier kunt hebben.

Laat haar lekker op dat andere paard rondhopsen zeg...pffft.

Is het nu toch de wens van de eigenaresse dat dat andere meisje er OOK op mag rijden , vraag dan iig of zij zich dan kan beperken tot een bepaalde dag in de week.

Zodat jij niet voor niks komt.

Dat moet je toch minstens afspreken vind ik ,
anders is het helemaal zonde van je tijd en ga je je steeds meer ergeren...

Vervelend Scheve mond

Haagsemeid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-11-03 21:45

Dankje wel. Je verhaal helpt me onwijs!!
In de tijd, dat dit topic nu loopt heeft ze niet gereden. (gelukkig)
Wat ik al zei, deze week spreek ik de eigenaresse en waarschijnlijk ook het meisje.

Inguhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-03 11:36

het is al vaak gezegd maar ik zou ook ff met de eigenaar gaan praten, en anders ff met dat meisje, en gewoon rustig vragen waarom ze dat doet, en wat er mis is met haar verzorgpony (paard). en dan misschien samen met de eigenaar (esse) gaan praten... alvast suc6 OK dan!