toen ik hem kocht na 2 weken mok en is pas na een half jaar helemaal over gegaan, en heeft iets van 4 maanden met dikke achterbenen gestaan en antibiotica wou maar niet helpen en al die andere zalfjes.
Ook toen nog eens er boven op over de kop geslagen op het land, 3 maanden krreupel, uitgegleden kreupel, schieffel stalrust enz.
uiteindelijk een half jara niet mogen rijden en ik had het paard net! lekker balen is dat, NU ging het een halfjaartje goed, en nu zodra het weer vochtig is of het regend dikke benen, Laats weer 4 weken kreupel had de een trap gehad. Ontstoken klieren, wat ook maar niet over wil gaan na 2 keer antibiotica. Savonds altijd dikke benen als die op stal staat, en dat allen swinters (zomers staan ze bij ons ook op stal snachts)
ik wordt er niet goed van, als ik het kon was die allang al verkocht maar ja............
van de week kwamen we er eigelijk achter dat ze het verschikkelijk aan dr rug heeft, en dr knie is niet goed maar daar waren we al echter, als ze daar straks nog steeds te heftig op reageerd met aanraken dan moeten er weet foto's worden genomen

ik wil echt niet weten wat voor kosten hier allemaal voorkomen!!!!!!!!!!
gelukkig uitgebreid verzekerd anders had ik het kunnen vergeten.