Ik was niet eens geinformeerd over de verhuizing!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tanneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:16

Sammm"]
[quote="youngster schreef:
Hoeven totaan de kroonrand afgebrokkeld??? Kan het beestje nog wel lopen dan??

Niet de hele hoef is afgebrokkeld, maar grote stukken wel.

Ik doe verder niets met Moon, dus niet rijden ofzo. Ik verzorg haar omdat ik het heel zielig voor haa vind. Als ik haar niet verzorg krijgt ze helemal geen aandacht meer. Scheve mond

Afbeelding

Dit was haar hoef van de zomer, nu is het alleen nog maar veel erger geworden Verdrietig
[/quote]

Wat erg zeg!
Stom, dat zo'n eigenaren er niks aan doen. Gelukkig is er nog een iemand die van haar houd (he SAMMM)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:19

Tanneke"]
[quote="Sammm"][quote="youngster schreef:
Hoeven totaan de kroonrand afgebrokkeld??? Kan het beestje nog wel lopen dan??

Niet de hele hoef is afgebrokkeld, maar grote stukken wel.

Ik doe verder niets met Moon, dus niet rijden ofzo. Ik verzorg haar omdat ik het heel zielig voor haa vind. Als ik haar niet verzorg krijgt ze helemal geen aandacht meer. Scheve mond

Afbeelding

Dit was haar hoef van de zomer, nu is het alleen nog maar veel erger geworden Verdrietig
[/quote]

Wat erg zeg!
Stom, dat zo'n eigenaren er niks aan doen. Gelukkig is er nog een iemand die van haar houd (he SAMMM)
[/quote]

Ja, ik houd zo van mijn lieverd! Lovers

Veel mensen snappen niet dat ik haar wil verzorgen omdat ze er zo slecht aan toen is. Ik snap dat niet. Zo kan ik haar juist toch nog een beetje steunen?

Ik zou het echt niet aankunnen om ermee te stoppen. Dan weet ik gewoon dat ze daar weg staat te kwijnen Verdrietig

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:25

Even tussendoor hoor, kun je de hoeven niet zelf een beetje bijvijlen?Omdat je zegt dat het nu nog veel erger is? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:27

denz schreef:
Even tussendoor hoor, kun je de hoeven niet zelf een beetje bijvijlen?Omdat je zegt dat het nu nog veel erger is? Lachen

Ik zou wel willen, maar ben bang dat ik alleen nog maar meer schade aanricht Verdrietig

denz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:30

Vijlen zou opzich niet zo'n probleem moeten zijn toch? Je hoeft ze niet meteen kort te vijlen, maar gewoon iedere keer een heel klein stukje en het zo een beetje bijhouden zodat ze niet langer worden? En kun je niet zelf een keertje de smid laten komen? Ik begrijp dat je daar vast niet veel geld voor hebt, maar ze zien er toch wel heel erg uit Boos! misschien willen je ouders je meehelpen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-03 22:34

denz schreef:
Vijlen zou opzich niet zo'n probleem moeten zijn toch? Je hoeft ze niet meteen kort te vijlen, maar gewoon iedere keer een heel klein stukje en het zo een beetje bijhouden zodat ze niet langer worden? En kun je niet zelf een keertje de smid laten komen? Ik begrijp dat je daar vast niet veel geld voor hebt, maar ze zien er toch wel heel erg uit Boos! misschien willen je ouders je meehelpen?

Idd heb ik jammergenoeg niet het geld om hun paard te onderhouden
En op mijn ouders hoef ik al helemaal niet te rekenen als het om zoiets gaat. Verdrietig

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 00:20

Hier gaan mijn nekharen dus van overeind staan...

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 00:56

Wat versta jij onder verzorgen?
Zonder vijlen zou je de hoeven (geleidelijk aan) al heel wat
beter kunnen krijgen door bijv. de kroonrand dagelijks (!) met
laurierolie in te smeren en de rest van de hoeven als ze zo heel
droog zijn vochtig te maken en vervolgens licht met hoevenvet
in te smeren.
Je kunt ook vragen of je die steeds terugkerende wond mag
behandelen (met calendula/echinaceagel van de Paardendrogist
bijv.).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-03 09:07

Botervlieg schreef:
Wat versta jij onder verzorgen?
Zonder vijlen zou je de hoeven (geleidelijk aan) al heel wat
beter kunnen krijgen door bijv. de kroonrand dagelijks (!) met
laurierolie in te smeren en de rest van de hoeven als ze zo heel
droog zijn vochtig te maken en vervolgens licht met hoevenvet
in te smeren.
Je kunt ook vragen of je die steeds terugkerende wond mag
behandelen (met calendula/echinaceagel van de Paardendrogist
bijv.).

Dat zou ik ook graag doen, maar al die middelen kosten toch wel wat, en van mijn ouders zou ik dat nooit mogen kopen Scheve mond
Dan zou ik het al stiekem moeten doen, maar daar krijg ik echt gedonder mee Verdrietig