xMercury schreef:Sorry, ik typte op mijn mobiel en drukte al op verzendenZal mijn lijstje eens op noemen.
Het zijn ontzettend onvriendelijke mensen en daar bedoel ik vooral kindonvriendelijk mee.
Een gsm is zo goed als verboden daar op kamp, die moet je inleveren en krijg je hooguit een half uurtje in de avond om je ouders of wie dan ook te bellen of een berichtje te sturen. Dat half uur besteedde ik dus toen aan mijn moeder sms'en dat ik het daar zo vreselijk vond!
Verder vond ik ze ook ontzettend gierig wat het eten en drinken betreft. Wij kregen alleen lauwe Ranja, terwijl de begeleiding aan een glas koude cola begon. We kregen ook geen macaroni met saus, maar macaroni met ketchup.
De stallen waren donker en de weides vies.
Nee, ik vind het geen aanrader! Ben het jaar daarna naar het Ponyhof Aagtekerke gegaan en die zijn stukken royaler haha.
Maar ik vind wel dat je er gewoon naar toe moet gaanMisschien heb jij het wel hartstikke naar je zin haha.
Wellicht ook zinvol om er even bij te zetten hoe lang geleden die ervaring is. Soms hebben zaken de vervelende eigenschap zich aan te passen..........
Zal mijn lijstje eens op noemen.
Ik ben zelf 6x bij de Zwaanhoek op kamp geweest, t lijkt me dat alleen dat al genoeg zegt. Verwacht inderdaad geen 5-sterren manege, maar gewoon een gezellig familiebedrijf, waar het welzijn van de paarden naar mijn idee op nummer één staat! 
ik ben ook niet zo'n fan van deze manege.
he wat jammer. Helaas staat deze manege inderdaad niet goed bekend. Dit is weer een ' bewijs '. Jammer van je kamp , waren er wel leuke mensen?