Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
alex66 schreef:dit is achteraf gelul maar daarom zet ik een aanhangr/trailer dus in een wielklem
T_hijs schreef:Auto lijkt idd op een mitsubishi, maar het kan ook een Citroen Xsara station zijn, wat ik ervan kan zien.
Chantal86 schreef:Ik heb vriend lief eventjes gevraagd, het betreft een mitsubishi lancer ... ( althans dat kwam als eerste in hem op.)
Heb je eventueel nog meer beelden van die 2 personen ? Ik ben heel goed in het uitpluizen van die beelden ( lang leve in de beveiliging te hebben gezeten)
herhalen schreef:TADA vanmorgen telefoontje gekregen dat ze in de buurt gezien waren. en vanmiddag telefoontje dat iemand hem weer zag en er achter ree. meteen ook na de betreffende plek gereden en politie ingeschakelt.
auto was ondertussen een parkeerplek bij het bos opgereden met maar 1 ui/ingang dus onze auto's erin gezet wachtende op politie.
op de auto zaten ook valse nummerborden en de dissel van de aanhanger was al over gespoten en nog nat.
mannen zijn ook mee genomen want ook rijbewijs was de foto eruit geknipt ofzo...... hoezo dom alsof je ze accepteren als je dat laat zien.
ik heb zelfs foto's kunnen maken van de 2 vermoedelijke daders. ze lijken erg op de mannen die we ook op de camara zagen en ook de auto is de zelfde.
morgen politie bellen of onze menwagen en tuig nog in de aanhanger stond want alles is in beslag genomen
[ Afbeelding ]
toepasselijke naam he van de parkeerplaats nog geen 5 km hemelsbreed vanaf waar de aanhanger was gestolen
[ Afbeelding ]
JoyCiej007 schreef:oh wat fijn zeg!!!!!!
Maar je kon/mocht niet ter plaatse even snel kijken of je wagen + tuig er nog in stond? Jullie waren toch ter plaatse en politie ook? Als ze de verdachten hebben gearresteerd had politie of jij toch ff in de aanhanger kunnen kijken of de wagen er nog in stond, of mocht/kon dat niet?
Igg heel erg fijn dat de aanhanger weer terug is, nu hopen dat wagen + tuig er ook nog netjes in zitten!
Mag je bovenstaande foto trouwens wel plaatsen?
een beetje handig persoon kan zo het kentekennr. herkennen van de auto?