moeilijke keuze... pony verkopen of niet

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Laura_MB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 16:26

een springertje is het alleszinds een beetje :) dressuur doet ze niet echt heel graag, ik krijg haar met geen meter nageeflijk of deftig aan de teugel... wijken, schouders, gallopwissel, etc... doet ze namelijk wel :)

Afbeelding

dit is wat ik zoal doe met de welsh: keuringen :)

Afbeelding

Laura_MB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-13 16:44

Renske1987 schreef:
Ik denk ook dat je makkelijk op de palamino nog past. Ik zou ze wel echt wat laten afvallen hoor.. ze knappen zowat uitelkaar. Als het schimmeltje in vorm is verkoop je hem ook makkelijker.

ja dat vind ik zelf ook :)

hieronder is het een betere foto van over 2 weken. toen ik me even verveelde en besloot er in de tuin met een laken gaan op te zitten :p ze oogt wat kleiner op de foto dan ze is.. ;)

Afbeelding

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-13 18:02

Laura_MB schreef:
een springertje is het alleszinds een beetje :) dressuur doet ze niet echt heel graag, ik krijg haar met geen meter nageeflijk of deftig aan de teugel... wijken, schouders, gallopwissel, etc... doet ze namelijk wel :)

*foto's*

Dat is jouw gebrek, niet het hare. Elk gezond paard is nageeflijk te krijgen.
En zijn ze niet nageeflijk, dan zullen de oefeningen die je noemt al evemin veel soeps zijn.

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 10:14

Lastige keuze, maar denk er goed overna. Je moet realistisch blijven.. en eerlijk is eerlijk.. een ander kan ook heel goed voor je pony zorgen, maar dan moet je wel een juist baasje vinden. Je moet eerlijk zijn naar wat jij wil & wat je pony nodig heeft.. Ik zou zeggen, maar geen overhaaste beslissingen maar denk wel goed na over wat JIJ wil. JIJ moet er een goed gevoel bij hebben.

Laura_MB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-13 20:54

IrisvdHeuvel schreef:
Lastige keuze, maar denk er goed overna. Je moet realistisch blijven.. en eerlijk is eerlijk.. een ander kan ook heel goed voor je pony zorgen, maar dan moet je wel een juist baasje vinden. Je moet eerlijk zijn naar wat jij wil & wat je pony nodig heeft.. Ik zou zeggen, maar geen overhaaste beslissingen maar denk wel goed na over wat JIJ wil. JIJ moet er een goed gevoel bij hebben.

dankjewel x

aniquegraaf

Re: moeilijke keuze... pony verkopen of niet

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-13 21:03

Je moet er goed over na denken. Ik zag net ook in je profiel je je palomino zomer exceem heeft, en dan verkoopt je hem/haar ook nog een stuk moeilijker.
Ik zou dan je schimmel gaan verkopen. Maar het blijft je eigen beslissing.

Laura_MB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-13 20:34

aniquegraaf schreef:
Je moet er goed over na denken. Ik zag net ook in je profiel je je palomino zomer exceem heeft, en dan verkoopt je hem/haar ook nog een stuk moeilijker.
Ik zou dan je schimmel gaan verkopen. Maar het blijft je eigen beslissing.

het is mijn schimmel dat ik wou verkopen :) niet de palomino.