dressuur doet ze niet echt heel graag, ik krijg haar met geen meter nageeflijk of deftig aan de teugel... wijken, schouders, gallopwissel, etc... doet ze namelijk wel 

dit is wat ik zoal doe met de welsh: keuringen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Renske1987 schreef:Ik denk ook dat je makkelijk op de palamino nog past. Ik zou ze wel echt wat laten afvallen hoor.. ze knappen zowat uitelkaar. Als het schimmeltje in vorm is verkoop je hem ook makkelijker.

Laura_MB schreef:een springertje is het alleszinds een beetjedressuur doet ze niet echt heel graag, ik krijg haar met geen meter nageeflijk of deftig aan de teugel... wijken, schouders, gallopwissel, etc... doet ze namelijk wel
*foto's*
IrisvdHeuvel schreef:Lastige keuze, maar denk er goed overna. Je moet realistisch blijven.. en eerlijk is eerlijk.. een ander kan ook heel goed voor je pony zorgen, maar dan moet je wel een juist baasje vinden. Je moet eerlijk zijn naar wat jij wil & wat je pony nodig heeft.. Ik zou zeggen, maar geen overhaaste beslissingen maar denk wel goed na over wat JIJ wil. JIJ moet er een goed gevoel bij hebben.
aniquegraaf schreef:Je moet er goed over na denken. Ik zag net ook in je profiel je je palomino zomer exceem heeft, en dan verkoopt je hem/haar ook nog een stuk moeilijker.
Ik zou dan je schimmel gaan verkopen. Maar het blijft je eigen beslissing.
niet de palomino.