Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Roosje01 schreef:Eerst word jij in elkaar geslagen en nu je paard gestolen vreselijk. Idd zoveel mogelijk foto's op social media etc. plaatsen.
annutjuuh schreef:Je paard en al je bezittingen zijn gestolen en jij gaat doodleuk zitten 'bokken'?Sorry maar heb hier toch echt mijn twijfels bij. Ik zou zelf heel andere acties ondernemen dan jij denk ik zo...
quera schreef:annutjuuh schreef:Je paard en al je bezittingen zijn gestolen en jij gaat doodleuk zitten 'bokken'?Sorry maar heb hier toch echt mijn twijfels bij. Ik zou zelf heel andere acties ondernemen dan jij denk ik zo...
Nou nou een beetje vertrouwen kan ook wel. Wie weet zit hij nu op stal ..
Ik zou de politie bellen en de eigenaar van stal
onley schreef:Roosje01 schreef:Eerst word jij in elkaar geslagen en nu je paard gestolen vreselijk. Idd zoveel mogelijk foto's op social media etc. plaatsen.
niet alleen dat, volgens mij is het paard van zijn 'overleden'?? zusje
zo begrijp ik dat uit zijn profiel (sorry als ik mis heb)
Ik zou op hoge poten naar stal zijn gegaan en daar wachten tot de staleigenaar kwam
onley schreef:Roosje01 schreef:Eerst word jij in elkaar geslagen en nu je paard gestolen vreselijk. Idd zoveel mogelijk foto's op social media etc. plaatsen.
niet alleen dat, volgens mij is het paard van zijn 'overleden'?? zusje
zo begrijp ik dat uit zijn profiel (sorry als ik mis heb)
Ik zou op hoge poten naar stal zijn gegaan en daar wachten tot de staleigenaar kwam