Dit is wel zo'n beetje het gemiddelde paard wat ie krijgt
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Bizzybijtje schreef:Dit is wel zo'n beetje het gemiddelde paard wat ie krijgt
anneliesdj schreef:Bizzybijtje schreef:Dit is wel zo'n beetje het gemiddelde paard wat ie krijgt
En hoe moeilijk is dat paard nu echt?
Het is gewoon een snelle, brutale die de regels niet duidelijk heeft gehad.
En na 2x proberen is het al een lastpak, geven ze het op en brengen hem als probleempaard naar Gert.
Hier is het probleem gewoon dat iedereen denkt dat ze zelf wel een paard zadelmak kunnen maken terwijl ze de basisopvoeding niet eens kunnen.
Als al die mensen hun paard gewoon naar een prof brengen zou Gert nauwelijks meer 'probleempaarden' krijgen.
Suzanne F. schreef:anneliesdj schreef:maar zoals het paard op het eerste filmpje bokt, is niet moeilijk uit te zitten.
![]()
*vliegt na 1 zo'n sprong al met een sierlijke boog in het zand*
Casarell schreef:En als je als ruiter/eigenaar al weet dat je die ervaring niet hebt, en het toch in 1x goed wil doen zonder dat de ruiter eraf valt dan ga je naar Gert
vanLotje schreef:je kan 't wel of niet eens zijn met zijn snelle methode, maar ik zie vooral iemand die duidelijk & eerlijk is naar 't paard toe.
Air schreef:Een ''moeilijke'' wordt gecreert door mensen, ik vind dat absoluut geen reden om de schuld dan bij het paard te leggen en hem zo streng aan te pakken.
Hij zou beter clinics kunnen gaan organiseren over hoe met geduld je paar zadelmak te maken... aanpakken waar het probleem vandaan komt: bij de mens.
Air schreef:Een ''moeilijke'' wordt gecreert door mensen, ik vind dat absoluut geen reden om de schuld dan bij het paard te leggen en hem zo streng aan te pakken.
. Tigra_ schreef:Tja ieder z'n ding. Dat je dit op deze manier doet prima. Maar moet dat nu perse met zoveel volk erbij. Kan mezelf ook helemaal niet voorstellen dat je je eigen paard daarvoor leent om in zo'n situatie zadelmak te laten maken. Dat is wel wat mij tegen staat dat het mij meer lijkt op zakkenvullen en aandachttrekkerij door het op clinics te doen. Maar dat is mijn mening. Geen fan van hem zoals je leest.