jury schreef:Ik baal er altijd van als er geen prijs genoemd wordt. Is toch wel 1 van de belangrijkste criteria.
Ik zet er dus juist geen prijs bij.
Als ik dan reacties krijg met de vraag:"wat is de vraagprijs", is het 99% van de tijd zo dat mijn paard boven hun budget ligt.
Als ik reacties krijg waarin gevraagd wordt naar meer informatie, en dan in de 3e of latere mails/pb's een keer de prijs naar boven komt heb ik zelf altijd het idee met veel serieuzere mensen te maken te hebben.
Ik erger mij vooral aan dat er juist bij de sportpaarden advertenties, zulke slechte foto's staan...
In mijn advertentie vind ik persoonlijk dat duidelijk staat. Al is het per persoon ook wel verschillend wat je in een advertentie graag wilt zien.
Daarnaast ook per paard. Ik verkoop geen dressuurwonder oid, dus om nu allerlei bewegingsfoto's erin te doen heeft niet zoveel nut, Ze heft een 2e premie wat er wel in vermeld staat, daaruit kan je halen dat haar gangen in orde zijn.
Ik heb de foto's uitgezocht bij het doel waar iemand de merrie hoogstwaarschijnlijk voor koopt.
http://www.bokt.nl/markt/ad/123153/liev ... fok-merrie
!
Maar iemand die veel gemaild heeft, informatie heeft gevraagd en gegeven over waar het paard terrecht komt, wil ik best wat voor zakken in de prijs. Puur omdat je dan een gevoel bij iemand krijgt.
)! Hier kan een potentiele koper wat mee!
En 31 maart kunnen we al starten, en ze is gekeurd.. Maar denk niet dat iedereen dat geluk heb.