Ponykamp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:00

badass schreef:
Joaltijd schreef:
Beetje laat, maar misschien voor volgend jaar :p
Knollegruun is echt wel een aanrader!

Elke dag eventjes zonder zadel, veel bosritten, nachtrit <3, als je niet bij de leidsters in de blokhut slaapt kussengevechten XD.... Spooktocht <3

Al een ponykamp gevonden?!

xx

Jaa! en het KampVuur na de nachtrit!
Welk paard had jij?

Goa.. R.i.p..
Dit jaar weer een weekje!

Anoniem

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:00

Dat kampvuur inderdaad! <3

Sardis

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:03

Ik ben naar het ponyhof in zeeland geweest!! Het was een SUPER DUPER leuk kamp. Veel leuker dan klein oever vind ik.
Helaas is het wel best duur. Je gaat trouwens om de dag naar het strand en dan worden er vanuit galop foto's gemaakt!! Super mooi dus!!
Het is gewoon echt een onvergetelijk kamp! En het is ook nog eens gekozen tot leukste kamp van heel nederland!
Hun site: http://www.ponyhof.nl/

Ingrid_92

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 16:10

donna123: niet het leukste kamp, maar de leukste manege ;) Inderdaad wel erg duur geworden en zal geen optie zijn voor TS denk ik. Overigens heb je voor een lagere prijs kampen die (minstens) net zo leuk zijn. Toen ik daar destijds op kamp ging had ik hele hoge verwachtingen, omdat iedereen het zo ophemelt. Uiteindelijk bleken mijn verwachtingen te hoog te zijn. Neemt niet weg dat het een leuke en gezellige week was, maar ik zou niet een 2e keer gaan voor die prijs.
De Zingende Huifkar is overigens ook leuk, ik weet niet welke prijzen zij nu hebben, maar die was ook nooit zo duur.

Chantaliiejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-13 13:32