Foto van mijn gekko(s) :)

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Relliej

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 15:01

Ik vindt gekko's eerlijk gezegt niets aan. Scheve mond Bardagamen vindt ik wel toffe beesten!! *LOL* Wij hebben er 2 van op school. Die worden trouwens niet tam geboren hoor. Ik weet niet van wie je dat gehoord hebt? Ik had 2 schildpadden. Heb ik weg gedaan omdat ik ze te saai vond en ze nu bij een beter tehuis zijn.

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:06

Als ik het goed heb zijn die gouden gekko's - eigenlijk gekko ulikovski's. Het zijn vooral geen handdtamme dieren. Ze houden echt niet van aanraking dus wij blijven er zelf ook vanaf.

Heb geen idee wat m'n vriend ervoor wil. Zal hem eens vragen.

Tot nu toe hoor ik trouwens alleen maar mensen reageren over gecko's en baardjes, maar wat vinden jullie eigenlijk van slangen ?? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 17:54

Aaaa... Wat een liefie Lovers

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:01

Een jongetje bij mij in groep 8 (mijn toenmalige verkering Knipoog ) had van die gekke gekko's, maar zen handen lagen los. Een van die suffie's was echt een kreng.. bah.. Die hing aan zn hand als ie ze eten gaf en liet niet los.. Boos! Moest je der gewoon vanaf trekken... Voor mij geen gekko's

Sparrow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-03 11:41

Gekko's zijn idd geen knuffelbeesten maar geweldig om naar te kijken. In de omgang zijn baardagamen zeker leuker (kan niet wachten tot ik de mijne ga kopen, over 2 weken, ik post dan natuurlijk meteen foto's Tong uitsteken:P) maar baardagamen zijn weer niet zo mooi.. Gekko's zijn echt schoonheden!

Ik heb toevallig eergisteren mijn eerste ervaring met een slang gehad (hij lag in mn nek, aangezien ik naar een (levende) reptielenmuseum was geweest met wat vrienden) Vind het best mooie beestjes enzo, maar niets voor mij.. Ze hebben geen pootjes.. Knipoog Vogelspinnen hebben er weer teveel.. :/ Het is ook nooooooit goed Knipoog

Nu we het hier toch over hebben, weet iemand iets van de groene wateragaam? Zijn die ook tam te krijgen, zoals een baardagaam? Als iemand informatie hierover heeft hou ik me aanbevolen Lachen

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 13:45

Vrienden van mij hebben wateragamen. Ik vind persoonlijk de australische mooier dan de groene. (die zijn zwart met grijs).
Ze zijn zeker tam te krijgen; erg makkelijk zelfs hoor! Het zijn echt leuke beesten maar hebben wel een erg groot terrarium nodig. (baardagaampjes ook trouwens hoor)

Met wateragamen moet je vooral oppassen dat ze niet tegen de ruiten aan gaan rennen / springen; dan krijgen ze een kapotte neus en dat kan gaan ontsteken. Verder zijn het erg mooie en vooral aktieve dieren.

Bij wateragamen moet je ook heel goed opletten dat ze genoeg kalk binnenkrijgen; ze krijgen anders namelijk gauw last van slechte poten en tenen, waardoor ze niet goed meer kunnen lopen.

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 13:46

Sparrow schreef:
Ik heb toevallig eergisteren mijn eerste ervaring met een slang gehad (hij lag in mn nek, aangezien ik naar een (levende) reptielenmuseum was geweest met wat vrienden) Vind het best mooie beestjes enzo, maar niets voor mij.. Ze hebben geen pootjes.. Knipoog Vogelspinnen hebben er weer teveel.. :/ Het is ook nooooooit goed Knipoog

Waar was je geweest ?? In Delft of ergens anders?

Sparrow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-03 18:16

In Tilburg Lachen