1e kandidaat-bijrijdster: verslag

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lautjuh123

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 21:33

er zijn zoveel mensen die het maar al te graag gratis willen doen of er voor willen betalen..next.. Knipoog

Twinklebel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 22:31

Hmm, lijkt mij ook wel wat, uitkerinkje ontvangen, en dat aanvullen tot een redelijk salaris door paard te rijden. Ik denk alleen dat ik dat niet voor elkaar krijg, dus ik stop maar met dromen.

Richtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:00

gijsenkim schreef:
De enige ruiters die betaald worden om een paard te rijden zijn superdepuper wedstrijdruiters die jouw paard uitbrengen op concours met de garantie dat ie binnen 2 jaar int Z loopt........... de rest mag betalen.

Nee, toch niet alleen hoor Knipoog

Ik heb een tijdje een paard voor iemand gereden, waar ik ook af en toe geld voor kreeg. Wilde het in eerste instantie niet aannemen, want vindt het zelf onzin, was allang blij dat ik het beestje mocht rijden maar goed.
Paard stond te koop, en als ik hem voorreed voor kopers, kreeg ik er geld voor. Verder reed ik hem doordeweek gewoon zonder vergoeding (van geen van beide kanten Knipoog)
Vind het idd belachelijk als je haar zou moeten betalen.....

geral

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-03 21:08

Veerle ik heb hetzelfde meegemaakt afgelopen week met een meisje van 16 jaar.
Ik biedt mijn NF sportpony aan, met lessen, alles erbij, vervoer van en naar de wedstrijden, vraagt dat kind of ik haar daarvoor betaal, incl. de startkaart en startgeld Verward Nou nee dus, punt uit.
Ik heb met de 2 meiden hier een regeling, ze krijgen dagelijks les, mogen op eigen kosten ook nog elders lessen, daar breng ik ze heen en terug, breng ze naar de wedstrijden enz. Daar betalen zij een minimaal bedrag voor en als de pony's waar ze mee rijden ooit goed verkocht worden, krijgen ze daar een percentage van. Lijkt me een aardige deal dacht ik.

Dus daarom ga ik nooit en te nimmer iemand betalen als ze op mijn pony mogen rijden Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-03 11:58

Het is hier in de regio helemaal niet raar dat je betaald wordt om op iemands paard te rijden; zeker als het betekent dat je hem op wedstrijden gaat uitbrengen en hem naar een hoger niveau rijdt. Dus voor de eventuele handel weer aantrekkelijker maakt.

Maar ik geloof niet dat zoiets jouw opzet is?