Gam scheren, wat een drama

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Pjelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 16:20

Ehm even vor de tegenstanders van hethondenscheerapparaat: vorig jar heb ik Pjelk daar ook mee geschoren. Weliswaar niet helmaal maar in een strengenpatroon. WEn dat was echt geen probleem. Het apparaat doet het iig nog prima. Wel is het nadeel datzo`n aparaat smaller is dan die vaaor paarden /vee waardoor je de scheerbanen duidelijk ziet. Maar ja, da`s een kwestie van een weekje of twee dan zie je daar ook niets meer van. En ik vond dit een heel goed (goedkoop!) alternatief voor het laten scheren van mijn paard (30 euro!). Het hondenscheerapparaat kon ik nl. gratis gebruiken omdat mijn zus er een heeft.

Pellie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 20:36

oh als ik de boef op de buurt voel en dan Gam zijn haren zijn die van hem zachter, hij heeft echt geen stug haar. Maar ik ken ook niemand die hondentrimster is dus aan zo'n apparaat kan ik niet komen. wel een ieamnd die kapster is dus die kan ik nog vragen naar oude kapperstondeuses. zoeentje hebben wij thuis ook maar ja... die is al voor vriendlief Schijnheilig

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 21:13

Ik heb een Liscop scheermachine. Maar die laat ook iets haar staan. Ikm heb een zwarte pony. Die werd donkergrijs na het scheren, maar na een week was hij weer helemaal zwart.
Vorig jaar was hij veel korter geschoren, en dan duurt het lang idd.

Ik wil echt niet meer zonder scheren. Zit er over te denken het apparaat nog een keer over Taran te halen.

Titsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 22:45

he ewald!! ha