kat aangereden... Voel me zo schuldig.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Yvette90

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 18:03

Chronos schreef:
Je kunt er toch niks aan doen en het is gelukkig goed afgelopen...

Helemaal mee eens!!!!

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 22:45

Ben net nog even lang die mensen ne natuurlijk Winnie geweest.
Het gaat redelijk goed met haar. Ze was een beetje suffig vsn de mesdicijnen die ze heeft gekregen maar verder gaat het goed!!
Ze kwam zelfs op schoot liggen, zo lief, en dat terwijl ik haar heb aangereden. Heb ook de speelgoedmuis gegeven die ik gekocht had, vonden die mensen heel leuk.
Ze vroegen of ik van d eweek nog een keer langskwam om te zienhoehet met Winnie gaat.
Ben echt opgelucht dat het zo goed met haar gaat. Maar toch blijft er een schuldgevoel knagen....

Ngayalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-03 10:57

Jij hebt je hart op de juiste plaats. OK dan!
En voel je niet schuldig, je heb fantastisch gehandeld. OK dan!

Mijn kat is doodgereden Huilen en die gene heeft dat ook aan iemand gemeld. Toen is de dieren ambulance gekomen en voor hij weg reed is er toch nog iemand bij me langs geweest. Ik heb Tycho toen uit de ambulance laten halen en bij mij binnen laten zetten. De andere 5 katten hebben samen met mijn man en ik afscheid genomen en toen heeft mijn man hem naar het crematoium gebracht. Nu staat er een urn bij ons in de kast.

Alleen die mevrouw reed geen 30 zoals het hoorde, ze raakte Tycho en hij was op slag dood Huilen Je wilt niet weten hoe dat eens zo mooie koppie eruit zag. Huilen Huilen Huilen Gruwelijk

Nu wonen we gelukkig ergens anders en de twee katten die altijd buiten kwamen, zitten vaak op het balkon. Ze zijn al 13 en 15 en vinden het niet erg. Vaak willen ze niet eens. Verward