Naar Emmeloord geweest

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jurga

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 20:31

Naz schreef:
Wat betreft het stappen: het is een meevaller dat ik er gewoon op mag zitten, nadeel is dat ze steeds frisser wordt! Haha!

Goed vervelend idd, zo'n bom onder je kont, terwijl ze normaal nooit iets doen....

Gelukkig dat het meevalt en de vooruitzichten goed zijn, hopen dat er geen operatie aan te pas hoeft te komen.

Judibo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 22:18

He, dit heb ik nou helemaal niet meegekregen vanmiddag, gelukkig iig dat het 'meevalt'.
Het is idd wel vervelend als ze een beetje fris wordt, dat zal de komende dagen ws. alleen maar toenemen met een beetje wind enzo.....
Groetjes Judith

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 23:17

Judibo schreef:
He, dit heb ik nou helemaal niet meegekregen vanmiddag, gelukkig iig dat het 'meevalt'.
Het is idd wel vervelend als ze een beetje fris wordt, dat zal de komende dagen ws. alleen maar toenemen met een beetje wind enzo.....
Groetjes Judith

En het fijnste is dat ik maar 3x per week buiten onder het zadel kan stappen... Scheve mond Lang leve de winter Boos!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 08:17

gebroken jeetje arme niek,zal best wel zeer hebben gedaan.

Weer stappen dus maar wat een geluk dat het mee lijkt te vallen.
succes de komende tijd

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 09:11

Goh, dat valt dan toch nog een beetje mee.
Ik wens je veel succes met je stapopdracht, en sterkte voor je bankrekening Knipoog

Naz

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 11:09

Oscar schreef:
Ik wens je veel succes met je stapopdracht, en sterkte voor je bankrekening Knipoog

Lang leve mijn sponsors in de vorm van mijn ouders, ander had ik wel een probleem gehad ja Knipoog

Gebroken klinkt idd heel eng, terwijl het eigenlijk best meevalt. Haha!

Death_Squad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 12:15

JA dat viel mij ook mee, gebroken is bij mij zo'n woord waarbij er allemaal bellen gaan rinkelen en rode lampjes gaan branden, maar t viel dus eigenlijk mee (min of meer).... gelukkig maar

sparky5

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 22:23

hoi hoi,
ja ik ben ook in emmeloord geweest met spark voor zijn hoeven en die staat nu dus nog wel op speciaal beslag, maar zodra dat klaar is haal ik hem eraf mag die weer fijn op blote voetjes verder *LOL*

ik woon er vlakbij dus ik was daar iedere dag voor hem maar ik had niet van muiswinkel maar frerik ter braake ook een superarts OK dan!

Groetjes en veel succes!
Joyce & sparky

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 22:33

pfoe wat een opluchting dat het lijkt mee te vallen, ik blijf voor jou en dirk duimen. Sterkte

minkieboy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 13:55

Hee Nienke zo te horen valt het gelukkig nog een beetje mee,ik hoop voor je dat die operatie je bespaardt blijft.
Het is in elk geval al heel positief om te horen dat je nog recreatief op haar kunt rijden

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-03 15:17

Wij hebben een tijdje terug nog een paard met een gebroken griffelbeentje gehad. Breuk groeide mooi aan en hij is niet geopereerd.
Springt nu weer de sterren van de hemel in Japan.
Ik hoop voor je dat het allemaal voorspoedig verloopt.