Wat is je paardendroom voor later??!!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nathalie1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 12:55

Een leuk huisje met een stukje grond en 1 of 2 paarden. Verder zou ik heel graag eens een wedstrijd willen rijden, maar voorlopig dromen we nog even verder en blijven we oefenen Haha!

Solvej

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 13:14

De stal hier over nemen en voor mensen wat paarden rijden en eventueel uitbrengen, les geven en zo ver mogelijk de topsport in.

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:11

ooit nog eens een stal mey toppaarden te hebben waar ik allemaal me op hoger niveau kan rijden Tong uitsteken
Wat ik ook er zo willen: uit gekozen te worden voor het rabobank talenten plan! dan heb k zo'n leuk dekje Tong uitsteken

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:16

Mij lijkt het geweldig om met een ander soort paard dan dat ze gewend zijn (Tinker/Fjord ofzo) heel hoog te komen in de dressuur...Echt geweldig lijkt me dat omdat je het van die paardjes niet verw8..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:18

RodeoGirl schreef:
Mij lijkt het geweldig om met een ander soort paard dan dat ze gewend zijn (Tinker/Fjord ofzo) heel hoog te komen in de dressuur...Echt geweldig lijkt me dat omdat je het van die paardjes niet verw8..

Waarom jezelf het zo moeilijk maken??? Knipoog Haha!
Wens je heel veel succes......

La_Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:21

Leuk huisje met lekker veel weiland erbij. waar ik een eigen haflingerfokkerij kan beginnen

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:29

Picasso"]
[quote="RodeoGirl schreef:

[/quote]

Omdat Tinkers veel leuker zijn dan KWPN-ers en ik wil bewijzen dat ze ook wat meer kunnen dan een buitenrit!!!

Let maar op!...Over een paar jaar rijd ik mee met de Olympische Spelen....(wat zal je schrikken!!! Extreme duivel )

(ik met mn Tinker bij de Olympische Spelen en jij elke dag op tv met je nieuwe hit...Je doet toch mee aan Idols??? Je kon prachtig zingen dusse...Wanneer krijg ik mn snoep?????? Tong uitsteken )

Indie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 15:56

een zwart dressuurpaard om wedstrijden mee te kunnen rijden , (tsja doe dan ook maar Z he Tong uitsteken)
en een zwarte IJslander met witte manen om lekker mee door de bossen te crossen

natuurlijk ergens in een bos in een leuk huisje met wat grond voor de paarden (en wat voor mijn kroost ,ooit)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 16:43

RodeoGirl"]
[quote="Picasso"][quote="RodeoGirl schreef:

[/quote]

Omdat Tinkers veel leuker zijn dan KWPN-ers en ik wil bewijzen dat ze ook wat meer kunnen dan een buitenrit!!!

Let maar op!...Over een paar jaar rijd ik mee met de Olympische Spelen....(wat zal je schrikken!!! Extreme duivel )

(ik met mn Tinker bij de Olympische Spelen en jij elke dag op tv met je nieuwe hit...Je doet toch mee aan Idols??? Je kon prachtig zingen dusse...Wanneer krijg ik mn snoep?????? Tong uitsteken )
[/quote]

*LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*
Droom maar lekker verder lieve Jildau..... Knipoog

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:30

Nina heeft wel een beetje gelijk Knipoog.
Je mag pas hoger dan Z2 als je paard minimaal 1.58 is ofzo (kan ook 1.60 zijn). Dus het is al moeilijk om Z2 te worden, maar je moet de hoogte ook mee hebben, anders kom je al helemaal niet ver. Guusje (Z2 fjord) zal ook voor eeuwig in de Z2 blijve, t peerd is gewoon niet groter....

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:32

Ah joh het lukt wel hoor!...Ikke koop er 1 van 1.60...Ok? Tong uitsteken
Sorry droom iets te ver door...Ff weer ontopic?

IcePrincess

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:41

mijn droom is om tinkers te fokken , wel kleinschalig, niet dat ik meer als 15 paarden heb rondlopen...vind ik ook weer een beetje overdreven

Splash_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:43

Mn droom is om Splash zo snel mogelijk te kopen , en een cremelo merrie en hengst.. en met die 2 te gaan fokken

Samantha Lovers Splash

casanova

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 18:53

mmmmmmmmmmmmm,mijn droom is M-DRESSUUR worden met mijn haflingerruin.ik was met mijn vorige haflinger m-startgerechtigd maar de schat overleed plotseling aan een hartaanval.

nu met mijn nieuwe haflinger(met veel meer talent)moet het dus ook lukken.

ik zou graag een eigen stal willen hebben ,veel stallen.
en dan zou ik alles kopen wat mij leuk lijkt,beetje handelen op de goede manier dan.

ik wil ook graag dat mijn oude ezelhengst er ook nog is dat mijn kinderen hem ook mee kunnen maken(maar ik probeer eerst eens zwanger te worden).

natuurlijk moet het financieel makkelijk te runnen zijn alles,een LOTTOOTJE is altijd handig...

Little_Sun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:04

Mijn droom is dat ik later een mooi huis heb met een weiland en wat stallen. Lex heb ik dan nog steeds, heb hem inmiddels ook betuigd, en hij wordt de oudste pony ter wereld Tong uitsteken.
Verder heb ik een grotere pony erbij gekocht, een New Forest of Welsh K.
En evt. nog een andere pony('s) voor mijn toekomstige kind(eren).

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:07

Ohja, mijn droom Haha!.

Klein fjordenfokkerijtje, leuk mee kunnen doen qua predikaten enzo. En misschien ook nog wel een eindje komen in de dressuur (met fjord natuurlijk Knipoog). Maar geluk, gezondheid & plezier is het belangrijkst Lachen.

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:21

Ik wil gewoon 1 keertje volledig in tenu met mijn paard starten, dus eerst paard aanschaffen, enorm veel trainen et vwalla ... denk ik dat wel haalbaar is Cool

Verder zie ik dan wel, zal afhangen van hoe rijk de vent is die ik aan de haak sla Schijnheilig .

Belsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:21

Ik wil gewoon 1 keertje volledig in tenu met mijn paard starten, dus eerst paard aanschaffen, enorm veel trainen et vwalla ... denk ik dat wel haalbaar is Cool

Verder zie ik dan wel, zal afhangen van hoe rijk de vent is die ik aan de haak sla Schijnheilig .

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:25

mijn droom is al jaren hetzelfde, ben bang dat het nooit zal lukken maar we zullen zien Tong uitsteken

het lijkt me dus helemaal geweldig om een soort kleine manege te hebben, waar alleen ponys staan en dus alleen voor kinderen!
en dan allemaal shetlanders, welshjes enz!! Lachen en lieve kleine stalletjes, en allemaal dingen organiseren, naar het strand met de shetters enzo! Haha! en dus les geven..... met allemaal kleintjes Tong uitsteken

ibikus

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:26

Yoline schreef:
Guusje (Z2 fjord) zal ook voor eeuwig in de Z2 blijve, t peerd is gewoon niet groter....

En niet goed genoeg, maar goed, dat is off-topic Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 19:37

Ik zou heel graag een ezeltje hebben. Gewoon om kunstjes te leren en wie weet om kindjes op te laten rondhobbelen. Verder wil ik zo lang mogelijk blijven rijden. Tot mijn 90e minstens.

Leetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:03

Ik zou het heel leuk vinden om met mijn haflinger M te starten f misschien wel Z... Nou ja we zien wel hoe ver we komen Knipoog

En verder wil ik een klein knus huisje met stallen erbij en afentoe is een haflingerveulentje fokken...

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:06

mooie ranch ergens waar het altijd lekker warm is Lachen veel mooie paardjes en koetjes, en geen zorgen, hooguit koetjes die niet meewerken

Martenique

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:29

Mijn droom, dat Ravvi 10 jaar jonger was.. dan zou ik bij de junioren willen rijden.. Maar Ravissant blijft de beste!! Ach ik wil zo veel, een deel gaat ook wel lukken.. maar ik zie wel wat de toekomst me brengt.

p.s. is toch niets mis met ambitie Lachen

RodeoGirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 21:36

annuh schreef:
mijn droom is al jaren hetzelfde, ben bang dat het nooit zal lukken maar we zullen zien Tong uitsteken

het lijkt me dus helemaal geweldig om een soort kleine manege te hebben, waar alleen ponys staan en dus alleen voor kinderen!
en dan allemaal shetlanders, welshjes enz!! Lachen en lieve kleine stalletjes, en allemaal dingen organiseren, naar het strand met de shetters enzo! Haha! en dus les geven..... met allemaal kleintjes Tong uitsteken

My little pony huis!!!
Sorry d8 meteen aan My little pony's toen ik je verhaal las Haha!