ze is nu wel wat groter veel groter zelf hier was ze net 2 ofzoo ik schrok zelf van de foto hahah ik wist niet dat ze zo jong was toen we haar kochtte hahah ze ik nu veel steviger! en als ik zonder zadel rijdt dan komen me benen als ik ze heftig uitstrek t/m net tot haar knie
Tammy_
Geplaatst: 31-12-12 17:34
je moet de [ img] codes hebben Ik denk dat er bedoeld werd om een foto van jou op je pony te laten zien zodat ze kunnen kijken of je te lang bent.
Over het vrijspringen, als je veilig materiaal hebt en misschien iemand die het al eens eerder gedaan heeft kan je gewoon langzaamaan kijken hoe hoog ze kan. Dus de eerste keer wat lager dan dat ze normaal springt (om haar het vrijspringen te leren), een week daarna iets hoger, de week daarna weer iets hoger etc. Als ze weigert of veel tegen de balk aan komt dan ga je te hoog. Het moet natuurlijk wel leuk blijven voor je pony Het springen onder het zadel zou ik niet te hoog doen. Je bent vrij lang voor je shet en daardoor breng je haar makkelijker uit balans, lage sprongetjes zouden moeten kunnen als je het een paar keer doet. Vooral niet te lang door blijven springen, zowel met vrijspringen als onder het zadel
juliaspeex
Woonplaats: Op aarde, naast mijn buren, een dak boven mijn hoofd uhhm in zuid holland ergens...
en ik kon trouwens geen foto op de computer vinden alleen op me laptop die aan het einde van zijn leventje is en op mijn mobiel staan hele leuke waar ik wel opzit!
Met deze foto kunnen we niets zinnig zeggen of je nog past of niet. Dus ik ben erg benieuwd naar de foto met jou erop.
BabetSanRemo
Geplaatst: 31-12-12 17:42
Gewoon kijken hoe hoog het lukt. En hoe hoog jezelf durft natuurlijk. Wij hadden een shet van ook ong 1m en die sprong gewoon 1.05 los en 70/80 met iemand erop
juliaspeex
Woonplaats: Op aarde, naast mijn buren, een dak boven mijn hoofd uhhm in zuid holland ergens...
mijn leuke foto's staan alleen op me laptop en mobiel... heb een hele oude mobiel.... samsung uit het jaar 0 ... whahha en me laptop is aan het eind van zijn leven dus die kan ik niet meer gebruiken...
het gaat niet om leuke foto's, maar gewoon een foto als jij erop zit, zodat wij weten of je wel op je pony past
Elles
Geplaatst: 31-12-12 17:59
RT >> YRT
LOLLYYwood
Geplaatst: 31-12-12 18:13
juliaspeex schreef:
okhe maar ben ik niet te groot te zwaar 38KG en +- 1.45 lang... weet het niet precies zal nog wel eens een keertje meten
dat zeg jij .. het gaat om het beeld, niet om je gevoel
x_Kaat_x
Geplaatst: 01-01-13 23:32
het is ok en heb je geen instructuur daar bij je thuis of je ouders misschien waar je het even aan kan vragen? zei kunnen je het even goed zeggen denk ik (misschien zelfs nog beter ) dan weet je ook meteen hoe hoog het max is en hoe je het beste te werk gaat succes!
Mijn shetlander is 3 jaar en springt met vrijspringen voor de lol over de sprong die we op hadden gezet voor haar moeder die 8 jaar is. die srong was ong 1 meter en mijn shet 95 cm.
juliaspeex