Naar de keuring met (G)IJsco?? (+ foto's Myrstein!)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

dovish

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-01 22:13

hee tof zeg,
ik heb ook een verzorgpony met vader Myrstein en heb met haar de keuring in rolde gelopen. A premie, 37 punten en dus voorlopig model. en nu maar oefenen voor de zadelproef, als we die goed afleggen is ze model!!
Die Myrstein mag er inderdaad best wezen ja. btw: hoe heeft cody het gedaan? en heb je verder nog foto's gemaakt in rolde?
en gaat er iemand toevallig ook naar de keuring in roden oer twee weken? ik wel!
eva

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-09-01 07:28

Hoi ben jij de eigenaresse van Raghnilde, dan heb ik namelijk ook foto's van jou en je Fjordje gemaakt *LOL* want ik heb alle halfzusjes van IJsco gefotografeerd. Als je het leuk vind kan ik ze binnenkort wel op bokt zetten.
Ik heb niet meegedaan met de keuring maar was er dus wel.

Shaienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 09:51

ja ikke wil wel foto;s zien!!

Maatje02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-01 10:21

Zolvar ( v Normann) is de vader van Dalborga , de oma van leorna Lachen
Dus ook leorna heeft heel ver Normann-bloed *LOL*
Ik ben trouwens heel beneiwud war de hensgten koemnd seioen heen gaan, want het is weer verhuis-tijd!
Hier in de buurt stonden niet de echt bijzondere..
Ik ga komend jaar voor Ramiro, Reitze ( zal wel niet hierheen komen, staat net in Drenthe..) of misschien Inco.. maar ramiro staat op 1! Die is zoo mooi, heeft veel dudielijke wildstrepen en is zo ontzetend braaf, echt niet normaal. 't is eigenlijk geen hengst, als je 'm kent..wat een schatje Lovers