paard of pony

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

paard of pony

paard
40 (74%)
pony
14 (25%)

Totaal aantal stemmen: 54

x_Kaat_x

Re: paard of pony

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-12 01:09

paard!
Ik ben zelf ongeveer 3 cm groter ofzo en ik kan pas echt niet meer op een pony :')
Ik zou als je toch liever meer pony achtig wilt dan eventueel een klein paardje nemen maar ik zou geen pony meer doen want wie weet groei je toch nog wel een beetje en ben je te groot...

mariekekroon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-12 20:44

kaatjeee1997 schreef:
paard!
Ik ben zelf ongeveer 3 cm groter ofzo en ik kan pas echt niet meer op een pony :')
Ik zou als je toch liever meer pony achtig wilt dan eventueel een klein paardje nemen maar ik zou geen pony meer doen want wie weet groei je toch nog wel een beetje en ben je te groot...

ik groei niet meer :o maar ik ga denk ik voor een fjordje of een haf of een klein paard

Junia

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-12 20:49

Je vraagt het niet voor niks, volgens mij wil jij dolgraag een pony! Ik zeg doen! Wel goed opletten dat het er eentje is die jou makkelijk kan dragen, maar dat moet met een Fjord of Haf zeker goed komen. Ik heb ook een pony (1.48m) en daar kan ik ook best een wedstrijdje mee starten tussen de paarden, ze maakt een leuk sprongetje en ze zit als een huis! :)