Ponykamp

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Silkee1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-12 16:00

www.eik.nl
zeker een aanrader! :j
heel gezellig je gaat er iedere dag naar buiten alleen als het weer echt heel slecht is niet natuurlijk maar dan ga je andere leuke dingen doen!!

vele jaren met veel plezier geweesd. :o

marsha123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 02:02

Knowhow schreef:
Je zou eens kunnen kijken op http://www.manegestevenshof.nl

Ligt in een bosrijke omgeving, geven dressuur en springlessen maar gaan ook lekker naar buiten. Veel leuke activiteiten, tijdens het kamp is er bijvoorbeeld ook een workshop paardenmassage, heel gaaf om mee te maken. Kosten 245 per week en je kan ook je eigen pony of paard meenemen.

Succes!

Hallo, is er oom n crossbaan of iets of g je zwmen met de paarde. Bij manege stevenshof en word er n keer ee. Hele dag n buitenrit gemaakt? :)

marsha123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 02:26

nadja15 schreef:
Een echte aanrader:
Manege de Eekwal in Emmen!
http://www.eekwal.nl

Echt geweldig ponykamp, niet duur voor wat je er voor terug krijgt. Top locatie, gelijk aan het bos. Veel keuze qua paarden die bij jouw wensen worden verdeeld. Groepen op niveau ingedeeld, vrijwel elke dag een buitenrit en een dressuur of springles. Als je meer wil weten kun je een pb sturen!

Hallo, word hier ook gezwommen met de paarden?? Xx sanne

marsha123

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-13 02:30

Silkee1997 schreef:
http://www.eik.nl
heel gezellig je gaat er iedere dag naar buiten alleen als het weer echt heel slecht is niet natuurlijk maar dan ga je andere leuke dingen doen!!

Hallo,
maak je ook een kser en hele dag een buitenrit of maak je s avonds een keer een buitdnrit?? Wat is t programma ong. Weet je dat?? Xx sanne

Silkee1997

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:07

marsha123 schreef:
Silkee1997 schreef:
http://www.eik.nl

Hallo,
maak je ook een kser en hele dag een buitenrit of maak je s avonds een keer een buitdnrit?? Wat is t programma ong. Weet je dat?? Xx sanne

Afgelopen jaar heb ik ook 1 week leiding gedaan en als het goed is ga ik dit jaar ook weer.
We beginnen op maandag ochtend. Eerst met voorstellen en rondleiding enzo. Dan gaan we de lessen indelen. de eerste les is altijd een dressuur les zodat we kunnen kijken hoe we de lessen indelen. Vaak ligt het aan het weer wat we smiddags doen. springen/buitenrit/zitles of nog een dressuur les. 'savonds doen we of spelletjes of voltige. Dinsdag doen we vaak ook een buitenrit en savonds is voor de gevordene een 'ruige rit'. De leiding kiest wie er dan mee gaan. Dus veel variatie, natuurlijk mag je zelf ook altijd nog een ingeving doen wat je zelf graag wil doen of leren. Misschien is het wel mogelijk ! ;)

taartjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 17:17

Ik ben zelf 2 keer op kamp geweest, bij twee verschillende maneges!
Bij de Woelige Stal in Ede rij je zeker iedere dag buiten en ook al is het behoorlijk kleinschalig, het is er enorm gezellig!
Als je het leuk vind om ook op het strand te rijden is manege de Ripse Ruiters in Rijpwetering ook een aanrader! Enorm veel paarden en pony's dus er is zeker 1tje die bij je past.
Verder weet ik van een vriendin dat het Ponyhof in Aagtekerke ook enorm leuk is! Iedere dag naar het strand met een groep van je eigen niveau.
Veel succes met zoeken! Xx

bongartzfran

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-13 19:35

VAn loon is echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel :D leuk kamp 2uur of meer per dag buitenrit *\o/* en nog een gewone les (spring of dressuur) verder ook nog voltige of paardenvoetbal elke dag dus heel veel rijplezier :) genoeg keuze aan pony's en paarden/3. Ook bonte avond *\o/* , zwemmen, spelletjes, een keer ook kampvuur met marshmallows :9

Bentotoet

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-13 18:22

Dan is www.eik.nl wel leuk denk ik!
Ga je iedere dag lekker naar buiten (als het weer het toelaat)

redshadow

Re: Ponykamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:03

het fjordenpaard is echt een aanrader
je gaat er elke dag min. 2 uur rijden
veel afwisseling in rijden
-sprongetje
-heuveltjes
-dagrit
-galloperen lang en hard!!! (k ga met me eigen paardje dus dat wordt conditie trainen)haha
en je hebt een heel programma de hele week door dus je hoeft je nooit te vervelen ;)
ben er zelf 2 keer geweest ga dit jaar met me eigen paardje
als je wilt gaan moet je het echt snel doen anders zit het vol :d
en dat zou jammer zijn toch??

ladyrosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-13 22:06

lobkedejong

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 09:19

Paardensportcentrum 'de Steegh" in Berghem