stef"]
[quote="Yessy schreef:die gast die mij toevoegde komt uit gent...staat iig in zn msn profiel...hij heet hans ofzoiets?
hansnys_love@hotmail.com (o.i.d.)
[/quote]
jep die

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
stef"]
[quote="Yessy schreef:die gast die mij toevoegde komt uit gent...staat iig in zn msn profiel...hij heet hans ofzoiets?
Sjuimpje schreef::))
Ook stom om zo met je MSN adres rond te strooien,
dat is jullie straf voor de wanhopige pogingen om zoveel mogelijk mensen in jullie lijst te krijgen
Margreet schreef:Wel een beetje naief hoor...
Elles schreef:Als jullie zeker weten dat dit zijn hotmail adres is, waarom gooien we die dan niet met ons allen vol met rotzooi? Gewoon via internet dat adres abonneren op van alles en nog wat, zodat hij helemaal gek wordt van de gratis aanbiedingen en andere spam...![]()
![]()
Hij zal waarschijnlijk wel een hele stapel adressen hebben, om her en der nog een beetje anoniem te blijven... maar het valt te proberen?
MrMagic schreef:op het internet kan je allelei gekken tegenkomen en daarvoor moet je opletten.
Ik heb er zelf niet zo veel last van en mijn msn-adres staat hier ook gewoon openbaar. Maar ik vind het een groot voordeel dat ik iemand toestemming moet geven om wel of niet te zien of ik online ben of niet. En als iemand mij wil toevoegen moet hij/zij me eerst maar uitleggen wie hij/zij is en waar ik die persoon van zou moeten kennen. En ken ik die persoon niet, dan is de block-functie er snel genoeg. Of als ik die persoon niet wil kennen
Elles schreef:Als jullie zeker weten dat dit zijn hotmail adres is, waarom gooien we die dan niet met ons allen vol met rotzooi? Gewoon via internet dat adres abonneren op van alles en nog wat, zodat hij helemaal gek wordt van de gratis aanbiedingen en andere spam...![]()
![]()
Hij zal waarschijnlijk wel een hele stapel adressen hebben, om her en der nog een beetje anoniem te blijven... maar het valt te proberen?
xcynthiax"]
[quote="Elles schreef:Als jullie zeker weten dat dit zijn hotmail adres is, waarom gooien we die dan niet met ons allen vol met rotzooi? Gewoon via internet dat adres abonneren op van alles en nog wat, zodat hij helemaal gek wordt van de gratis aanbiedingen en andere spam...![]()
![]()