sporen man???? :?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 10:28

stef"]
[quote="Yessy schreef:
die gast die mij toevoegde komt uit gent...staat iig in zn msn profiel...hij heet hans ofzoiets?

hansnys_love@hotmail.com (o.i.d.)
[/quote]
jep die Scheve mond

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 10:30

Sjuimpje schreef:
:))

Ook stom om zo met je MSN adres rond te strooien,
dat is jullie straf voor de wanhopige pogingen om zoveel mogelijk mensen in jullie lijst te krijgen Extreme duivel

in mn profiel stond op dat moment dat emailadres geeneens, hij is via mn site gegaan en heeft die toen gezien, ik heb dus nu ook die in mn profiel maar veranderd...

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 10:48

ja, maar wij kunnen tog ook niet vantevoren weten dat zon debiel over het internet loopt om msn van paardenmeisjes te kunnen krijgen Verward

ik d8 dat er wel mensen waren met paarden enzo...en door msn gewoon kunnen praten

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 15:02

Wel een beetje naief hoor...

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 17:57

Als jullie zeker weten dat dit zijn hotmail adres is, waarom gooien we die dan niet met ons allen vol met rotzooi? Gewoon via internet dat adres abonneren op van alles en nog wat, zodat hij helemaal gek wordt van de gratis aanbiedingen en andere spam... *LOL* Extreme duivel
Hij zal waarschijnlijk wel een hele stapel adressen hebben, om her en der nog een beetje anoniem te blijven... maar het valt te proberen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:54

Margreet schreef:
Wel een beetje naief hoor...

Is denk ik niet zozeer naief, maar meer de leeftijd. Veel mensen vergeten dat Bokt ook internet is en dat er misschien ook wel eens mensen zouden kunnen komen, die niet zozeer in paarden zijn geinteresseerd.

Vervelende mensen op MSN kun je gewoon blokkeren en verwijderen. Ik heb eigenlijk nooit onbekende mensen op MSN, omdat ik mijn emailadres niet overal rondstrooi. Mocht ik toch toegevoegd zijn door een compleet onbekende, dan doe ik ook direct de blokkeer en verwijder truc Haha!

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:01

Elles schreef:
Als jullie zeker weten dat dit zijn hotmail adres is, waarom gooien we die dan niet met ons allen vol met rotzooi? Gewoon via internet dat adres abonneren op van alles en nog wat, zodat hij helemaal gek wordt van de gratis aanbiedingen en andere spam... *LOL* Extreme duivel
Hij zal waarschijnlijk wel een hele stapel adressen hebben, om her en der nog een beetje anoniem te blijven... maar het valt te proberen?

Omdat ik daar geen zin in heb, het nut niet van inzie, het totaal onnodig vind.
Maarja "kwaad met kwaad vergelden" is mode tegenwoordig geloof ik.
Hij heeft me niks gedaan, stelde alleen wat sullige vragen. Adres blokkeren en klaar

INkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:09

die hansy_ Love ofzo die heeft mij ook toegevoegt! hij wou wat vragen stellen voor zn werkstuk maar ik had dit topic al gelezen.
Ik heb tegen um gezegd dat ie een engerd is en hem verwijderd uit mn lijst ( lol)

MrMagic

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:19

op het internet kan je allelei gekken tegenkomen en daarvoor moet je opletten.
Ik heb er zelf niet zo veel last van en mijn msn-adres staat hier ook gewoon openbaar. Maar ik vind het een groot voordeel dat ik iemand toestemming moet geven om wel of niet te zien of ik online ben of niet. En als iemand mij wil toevoegen moet hij/zij me eerst maar uitleggen wie hij/zij is en waar ik die persoon van zou moeten kennen. En ken ik die persoon niet, dan is de block-functie er snel genoeg. Of als ik die persoon niet wil kennen Knipoog

Scylla

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:21

MrMagic schreef:
op het internet kan je allelei gekken tegenkomen en daarvoor moet je opletten.
Ik heb er zelf niet zo veel last van en mijn msn-adres staat hier ook gewoon openbaar. Maar ik vind het een groot voordeel dat ik iemand toestemming moet geven om wel of niet te zien of ik online ben of niet. En als iemand mij wil toevoegen moet hij/zij me eerst maar uitleggen wie hij/zij is en waar ik die persoon van zou moeten kennen. En ken ik die persoon niet, dan is de block-functie er snel genoeg. Of als ik die persoon niet wil kennen Knipoog

Inderdaad, heb er ook maar weinig last van en anders gebeurt er hetzelfde als wat MrMagic zegt Haha!

xcynthiax

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 20:01

Elles schreef:

jah, dat zouden wel wel kunnen doen Clown

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:20

xcynthiax"]
[quote="Elles schreef:

jah, dat zouden wel wel kunnen doen Clown
[/quote]
veel te veel moeite voor zulke personen joh..kan beter je tijd aan nuttige dingen besteden

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:47

Mij voegde ene Greg toe Verward
Hij moest ook een werkje maken over school over sporen.
Eerst vroeg ik of ik al lang paard reed en of ik met sporen reed enz.
Toen wast het ergste was wat ik ooit met sporen gedaan had (ok, niet zo'n aardig antwoord opgegeven Bloos).
En toen vroeg ie ineens of de webcam aan mocht Verward
Mooi niet dus..

Ik dacht eerst dat ie 11 was ofzo, maar toen keek ik in z'n MSN profiel bleek ie 16 te zijn en op een jongen uit The Amanda Show te lijken Verward

Blokken en verijwderen dus.
Trieste perso(o)n(en) zeg...

Feetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 21:48

OMG! Kom er net achter dat die idd dat hansnys_love@hotmail.com adres heeft Misselijk

[edit] maar hij voegde me toe op een ander adres Verward greggy nog way @ hotmail.com [/edit]

Yessy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 22:23

echt wanhopig die gast, om half bokt toe te voegen...