Alles doet me pijn

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 00:02

Zo Huilen Huilen Huilen Huilen

Ik heb het huilend overleeft, dat ik inmiddels niet met bureau en al door het huis drijf Scheve mond

Ik heb ontzettend veel aan hem gevraagd. Of die wel echt op me verliefd was, vooral in het begin maar later werd het minder. Sommige dingen vielen tegen, de omgang vond ie soms niet zo leuk. Ik ook. Hij zat dus al een tijdje net zoals mij met gemengde gevoelens. Maar hij sprak niet, ik heb het hem heel vaak gevraagd, want hij deed ook niet meer zo geinterreseerd, was meer bij zijn vrienden, en tja die opmerkingen waren een beetje rot. Hij stoorde zich er ook aan dat ik haast nooit uit mezelf belde, ok dat was een punt waar die gelijk aan had. Maar we waren toch altijd online, en we zagen elkaar best vaak.

hij vond het oliebol om het uit te maken met me, hij was gewoon niet gelukkig genoeg met mij. We passen gewoon niet bij elkaar was zijn conclusie. Huilen

Ik vroeg hem waarom die niet eerder met die twijfels aan kwam zetten, en w8e tot ik wat wou zeggen en toen maakte hij het uit! en ik vond het waard om er aan te werken, te vechten koste wat het kost. En dan komt mijn prins op het witte paard aan met de boodschap......ik maak het uit.....omdat we niet bij elkaar passen, en ik weet niet hoe ik mijn opmerkingen kan veranderen. Ik wist het ook niet maar wou het aankijken, misschien dat het na dit gesprek beter ging. en hij kapt het bij de eerste serieuse ruzie af! en ik had het er nog zo voor over, ondanks ik ook twijfelde, ik wou nu eens voor mijn relatie vechten. Hij was zo belangrijk voor me, hij maakte echt een deel uit van mijn leven. En ik heb me tijden verheugd op carnaval zouden we gezellig naar oldenzaal gaan en nu is dat verleden tijd.......ik kan het niet geloven! Ik kan het maar niet accepteren Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen Huilen

voor de rest vroeg ik hoe die zich nu voelde, hij vond het poedersuiker om me zo te horen praten hoeveel pijn ik had. Maar ik wou gewoon hem laten inzien hoe gek ik op hem was!

Ik was gewoon niet het juiste meisje voor hem Verdrietig .....hij nam me gewoon niet zoals ik was. Ik nam hem volledig maar zijn gedrag werd dominanter, hij had meer dingen te zeuren, en gaf me af en toe een schop zonder dat ie het doorhad.

1 dingetje en hij kapt ermee......en ik wist als ik het uit had gemaakt en enorme spijt van had! en waarom w8e hij zo lang tot ik wou praten en maakte hij het uit? Lekker makkelijk eraf komen? prefecte timing? Huilen Huilen Huilen

Ik had gewoon een gevoel dat ie me niet meer zo nam als ik was. Ondanks we donderdag echt nog super verliefd waren. Al die mooie tijd,nu echt voorgoed het graf in geschopt!

Verder weet ik nite meer zo wat ik heb gevraagd want het was zoveel! Als ik meer weet horen julie het!

Liefs BounceBabe

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 14:46

Weer een dag verder, nog niet gehuild vandaag........maar spreek met vrienden en ze zeggen dat ie langs is geweest bij hun nadat ie het had uitgemaakt met mij, en dat ie geowon zei van ik hoef haar niet terug. Nadat die jongen had gezegt van ga terug dan praat met haar misschien dat het nog wat word. Hij wou gewoon hgeen moeite doen verdomme :@:@:@:@:@:@:@:@:@ Huilen Huilen Huilen

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:23

aaah BounceBabe....Verdrietig
ik kan heel goed voorstellen hoe je je voelt nu... een tijdje geleden is het uitgegaan tussen mij en beer, en wij hadden 4 maanden en 6 dagen om precies te zijn.....
alleen dat ging wat anders omdat hij een ander meisje had.........Boos!
volgens mij weten jongens gewoon niet wat ze dan moeten doen....
en jongens zijn volgens mij ook slecht in praten, DUS maken ze het maar uit..... zo'n idee krijg ik bij hun.... Boos!
ah wat verschikkelijk poedersuiker voor je zeg! Ach gut
maar.. ik ben er ook over heen gekomen (ondanks dat ik m nogsteeds stiekum een beetje leuk vind.......) dus jij komt er vast ook wel overheen hoor!

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 18:24

ik vind trouwens dat je niet niet goed bezig bent hoor! ik vind het juist wel goed om erachter aan te gaan, en hem te vragen wat ie nou precies wil en hoe het voor hem zit!
daar is niks mis mee! dat zou ik ook doen hoor!

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-03 19:22

Lieve meid, volgens mij zit je er veel meer mee dan je zegt. Ik dacht op MSN dat je je er aardig bij neergelegd had, maar het ligt toch moeilijker dan je zelf dacht, hè?! Probeer er alsjeblieft niet te lang bij stil te staan. Ik weet ook wel dat het moeilijk is, maar je hebt al zoveel meegemaakt en meer ellende verdien je echt niet! Sterkte en je hebt mijn nummer..!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-03 19:37

hij vroeg net hoe ik me voelde......hmm stomme vraag natuurlijk! Verdrietig

En hij is zo afstandelijk ineens......pff oliebol zooi!

thnx voor jullie berichies!!! (K)

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 00:39

hmm het gaat beter! we praten op msn... ik sprak hem niet aan. Kom ik weer wanhopig over. hij sprak me telkens aan! En als we praten op een normale manier, die vlinders, en mijn hartslag stijgt.. En toch huil ik niet! Ik ben zo trots op mezelf, maar ik vraag me af waarom spreekt hij me steeds weer aan? En krijg ik een (K) van hem op het eind?

Mixed up feelings....again.....

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 00:47

Meissie kopop, meestal als je iets niet (meer) kan krijgen wordt het aantrekkelijk(er). Laat het gewoon over je heen komen en als het je teveel word, vraag je hem gewoon wat ie nou eigenlijk wil.. Dat je geen jojo bent en meer waard bent dan aan het lijntje gehouden te worden. Houd je taai!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 00:49

thnx meis!!!!!

Juliaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 00:55

Hey, veel sterkte joh! Ik weet uit ervaring Knipoog:( dat zoiets ook na heel korte tijd veel pijn kan doen.. Huilen, huilen, huilen.. Maar dat gaat echt weer over hoor! Niet vergeten dat er erg erg veel jongens op deze wereld zijn hoor en daar zit er zeker nog wel een tussen die minstens zo leuk is en die wel helemaal voor je gaat!

duivelintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 01:07

ik kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt. ik heb het na 6 jaar uitgemaakt met mijn ex. het voelde al een paar jaar niet goed meer en achetraf heb ik spijt dat ik het niet eerder gedaan heb. je kan wel proberen om eraan te werken zoals je zelf zegt, maar als die jongen weet dat hij neit veranderd, dan zal het je meer zeer doen als je bij hem zou blijven. geloof me ik heb het zelf meegemaakt.
ook hij bleef mij aanspreken op msn (terwijl hij me uitmaakte voor van alles en nog wat, zal het niet herhalen hier) en liet me niet gaan. soms waren de gesprekken leuk en begreep ik niets van hem, maar vaak ook liep het op ruzie uit.
het is net wat eerder gezegd is, zodra het uit is en het lijkt dat je er vrede mee hebt, dan blijven ze "terug" komen omdat je op dat moment ongrijpbaar bent voor hun.
je zal nog even een rot periode blijven houden, maar ook dat slijt. ik heb nu na 2 jaar een andere vriend waar het wel goed mee gaat en ik ben al een stukje ouder dan jij.

hij leek misschien de ware voor je, maar blijkt het niet te zijn. je zal opnieuw een vriend krijgen (niet vandaag of morgen, maar het komt wel ook al ben je zo kieskeurig).
ga intussen leuke dingen doen en neem de tijd om het te verwerken, dan komt alles weer goed.

veel sterkte!!!

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 01:50

ja ik zie het langzaam ook in dat ie niet de jongen voor mij was. Altijd wel beetje apart gevonden, maar was gewoon zo blind in het begin dat het me niet opviel! nu wel net alsof het er ineens was! Maja klote hoor Boos!

LoveDunc

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 14:20

Heey meid!!! IK kan me heel goed voorstellen hoe je je voelt! onwijs klote voor je!!! Maarja.... Je verdient het echt niet!!!
Heeeeeeeel veel sterkte nog!

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-03 14:21

fijn dat het weer wat beter gaat!
op msn hebben we lekker kunnen lachen he?! Tong uitsteken
Maar tuurlijk mag je je nog poedersuiker voelen hoor!
Duurt gewoon even! je komt er wel overheen!
iig nog sterkte Lachen

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-03 20:14

ik had nog wel een hele mooie foto gevonden net je hebt um wel gezien meisjuhhhhh:P Pff ga hem uitprinten en in mijn plakboek plakken:D mooie herindering, en ik voel me er niet eens meer zo beroerd bij! toch jammer nog steeds! Maar huilen is ie me niet meer waard.......zo lang ik het volhou! kuskus BounceBabe

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:31

Afbeelding
deze bedoel je? Haha!:D:D

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 17:35

Hey meisie!!! Heel erg bedankt dat jij um ff wou plaatsen!!!! hijz zo mooi he! In groter formaat nog beter:D Minder is ik sta er een beetje vreemd op, maar toch een prachtfoto als herindering he!

We waren een knap stel zucht Schijnheilig Vriendjes zijn? Doei, doei

Kusjes BounceBabe
Laatst bijgewerkt door BounceBabe op 13-11-03 17:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:35

Heey lieverd! Ja, ik heb die inmiddels ook gehad van je. Hij is echt lief! En wat je net zei tegen me (hij is knap, he's fine, but f*ck he's not mine), hij is wel je vriend geweest en zie die tijd gewoon als leuk en goed! Je hebt wel van die tijd mogen genieten, wees daar maar dankbaar voor! Sterkte nog! Liefs, Lin

Saskia9

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:42

liefdesverdriet is altijd klote..en je zult het vaker mee maken..
maar bedenk goed..hij is eerlijk geweest tegen je..het is beter hoor zow..beter na 3.5 maanden dan na een half jaar..dan geef je nog veel meer om hem..maar toch blijft poedersuiker voor je..sterkte..

Tetris

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-03 17:43

BounceBabe schreef:
Hey meisie!!! Heel erg bedankt dat jij um ff wou plaatsen!!!! hijz zo mooi he! In groter formaat nog beter:D Minder is ik sta er een beetje vreemd op, maar toch een prachtfoto als herindering he!

We waren een knap stel zucht Schijnheilig Vriendjes zijn? Doei, doei

Kusjes BounceBabe

asjebliefd! Lachen cker een mooie foto als herrineren:D:j

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-11-03 23:53

ik sprak um net op msn. Ik wou hem ff die foto laten zien, hij reageerde onwijs koel. Dus ik zo nou ik vind hem wel HEEL VET! Maja, irriteerde me aan dat droogkloterige taaltje! dus beetje vrolijk zien te krijgen, schoot nie op:S Ik kon het maar niet laten moest ff 1 ding weten! waarom w8e je met je twijfels tot ik wat had en maakte je het direct uit? Hmmm hij gaf me geen reden en zei dat ie moest douchen! Ja de vorige keren ookal! Boos!

Jeetje........s h i t zooi.!!!!!!!!

Amy77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 00:49

nou ik kom je nog n keertje opfleuren hoor, haha. Ik denk dat je hem gewoon lekker op msn moet negeren of gewoonkoeltjes antwoorden en niet uit jezelf beginnen, dat scheelt misschien verdriet achteraf. In t begin is t moeilijk en zit je maar te wachten, wanneer laat ie nou wat van zich horen etc. Hij weet dat je je rot voelt en laat het daarbij, hij kan je je ook niet beter laten voelen, helaas. Beschouw t als een mooie herinnering tussen jullie en als ie voor je bestemd is komt t vanzelf wel weer, maar pin je daar niet aan vast. Houden van is ook loslaten...Succes he, groetjes

Noie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:12

Hetzelfde als wat Kimerley77 zegt, niet uit jezelf beginnen en koel reageren. Als hij dan niks zegt dan weet je genoeg toch..
Wel leuke foto hoor! Jammer dat ik hem nooit in het echt heb gezien haha.
Sterkte he Knipoog

Lennon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-03 10:31

Meisje hou de waarde toch aan jezelf ipv hem de hele tijd te bestoken met vragen die hij volgens mij toch niet gaat beantwoorden... Laat alles gewoon rusten en geef jezelf ook de tijd om er wat overheen te komen... dat is alleen maar moeilijker als je direct terug contact gaat zoeken.

BounceBabe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-03 14:55

ja we waren een knap stel Lachen hihi! En hoe meer ik vraag hoe meer ik um een eikel vind maja:S Ik ga nu afstandelijker doen, anders hou ik hem vast niet meer te vriend! Maja die knappe jongen, als ik hem zie met een ander ben ik zo stontjaloers he!!!! Kuskus BounceBabe