Ik heb het huilend overleeft, dat ik inmiddels niet met bureau en al door het huis drijf

Ik heb ontzettend veel aan hem gevraagd. Of die wel echt op me verliefd was, vooral in het begin maar later werd het minder. Sommige dingen vielen tegen, de omgang vond ie soms niet zo leuk. Ik ook. Hij zat dus al een tijdje net zoals mij met gemengde gevoelens. Maar hij sprak niet, ik heb het hem heel vaak gevraagd, want hij deed ook niet meer zo geinterreseerd, was meer bij zijn vrienden, en tja die opmerkingen waren een beetje rot. Hij stoorde zich er ook aan dat ik haast nooit uit mezelf belde, ok dat was een punt waar die gelijk aan had. Maar we waren toch altijd online, en we zagen elkaar best vaak.
hij vond het oliebol om het uit te maken met me, hij was gewoon niet gelukkig genoeg met mij. We passen gewoon niet bij elkaar was zijn conclusie.

Ik vroeg hem waarom die niet eerder met die twijfels aan kwam zetten, en w8e tot ik wat wou zeggen en toen maakte hij het uit! en ik vond het waard om er aan te werken, te vechten koste wat het kost. En dan komt mijn prins op het witte paard aan met de boodschap......ik maak het uit.....omdat we niet bij elkaar passen, en ik weet niet hoe ik mijn opmerkingen kan veranderen. Ik wist het ook niet maar wou het aankijken, misschien dat het na dit gesprek beter ging. en hij kapt het bij de eerste serieuse ruzie af! en ik had het er nog zo voor over, ondanks ik ook twijfelde, ik wou nu eens voor mijn relatie vechten. Hij was zo belangrijk voor me, hij maakte echt een deel uit van mijn leven. En ik heb me tijden verheugd op carnaval zouden we gezellig naar oldenzaal gaan en nu is dat verleden tijd.......ik kan het niet geloven! Ik kan het maar niet accepteren

voor de rest vroeg ik hoe die zich nu voelde, hij vond het poedersuiker om me zo te horen praten hoeveel pijn ik had. Maar ik wou gewoon hem laten inzien hoe gek ik op hem was!
Ik was gewoon niet het juiste meisje voor hem

1 dingetje en hij kapt ermee......en ik wist als ik het uit had gemaakt en enorme spijt van had! en waarom w8e hij zo lang tot ik wou praten en maakte hij het uit? Lekker makkelijk eraf komen? prefecte timing?

Ik had gewoon een gevoel dat ie me niet meer zo nam als ik was. Ondanks we donderdag echt nog super verliefd waren. Al die mooie tijd,nu echt voorgoed het graf in geschopt!
Verder weet ik nite meer zo wat ik heb gevraagd want het was zoveel! Als ik meer weet horen julie het!
Liefs BounceBabe