Lukka schreef:Zie nu dat er nog een paar kanalen uit liggen. Dan maar de herhaling kijken ben ik bang.Ned 1 en Canvas doen het inmiddels weer... en op Eurosport nog steeds die hypere biljartbal
Is dit niet live? Jonguuuh! Prutsers! Dressuur en springsport kun je gewoon niet als herhaling uitzenden. Dat dat allemaal met voetbal wel kan..
Koper schreef:Ja, hier nu ook. Wat een gave vos zeg!Dat vond im ook maar bij het beeld van die combi krijg ik wel "ben ik te groot voor mijn pony" plaatje.
NeverGiveUp schreef:Bedankt voor de tip!Die mond van dat paard nu Ja... en z'n hals, en z'n kaak, wat een spanning. Ziet er allemaal stug uit. Vind 't heel knap dat die ruiter daar zo netjes op kan zitten.
eenitraM schreef:Is dit niet live? Jonguuuh! Prutsers! Dressuur en springsport kun je gewoon niet als herhaling uitzenden. Dat dat allemaal met voetbal wel kan.. Ja, welke wereldbekerwedstrijd word volgens jou op woensdagavond verreden?
Cayenne schreef:eenitraM schreef:Is dit niet live? Jonguuuh! Prutsers! Dressuur en springsport kun je gewoon niet als herhaling uitzenden. Dat dat allemaal met voetbal wel kan.. Ja, welke wereldbekerwedstrijd word volgens jou op woensdagavond verreden? Waarom niets op woensdag?