Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Koper schreef:danaderese schreef:een paar meiden op stal vonden het een aantal jaar geleden zielig dat ik mijn hengst zijn manen en staart had geschoren. ze waren echt boos op mijn
hengst is een PRE en dat de traditionele coupe gekregen alvorens op transport te gaan.
Ja, bij merries.
Selly13 schreef:aah, weet al één leuke! Heb ik echt helemaal dubbel om gelegen..![]()
Tijdje terug was er een week lang een toneelgroep bij ons op de manege, die hadden een soort kamp ofzo. Maargoed, ik had les in de grote buitenbak en dan heb je een paadje en dan de paddock en in die paddock stond Lamiro, een schimmel hengst van 1,83m. En één van die jongens wat bij die groep hoorde, stond daar voor het hek te bellen, (hij was een homo, en dan ook een echte!) En hij stond eerst met zijn rug naar de paddock toe.. Op gegeven moment rijden ik en een lesgenootje ook aan die kant van de bak en Lamiro komt in één keer keihard op dat hek afgesprint, oren in de nek en komt omhoog. ;d en precies op dat moment draait die jongen zich om, dus die springt heel hard naar achter, en zo'n heel hoog gilletje..
Hij echt zo, O MY GOD! Stond hij helemaal te shaken hahaha! Ik dacht echt dat ik niet meer bijkwam van 't lachen