Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen II

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

fleur_yen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-12 22:35

Even een stipje hier, kwamen in het andere topic hele leuke acties voorbij ;)

Merileth

Re: Leukste veronderstellingen van niet-paardenmensen II

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:22

En ook weer mee lachen!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 00:27

Ik mis in de OP die ene reactie van een omaatje die zwoer de betreffende poster regelmatig op de OS mee te hebben zien rijden :j

Ik had het gisteren met een collega over een kennis van me die een tuigermerrie heeft. Werd ik me toch even raar aangestaard door de rest. Een paard om af te tuigen :?

newfje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 01:50

Geweldig om te lezen, al ben ik zelf nog niet heel bekend in de paardenwereld. O:)

romiley_xxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 02:01

Jaa ook voor mij krijgt deze een stipje, ik zit hard te denken over dingen die ik heb meegemaakt ! Volgen nog ;)

Suikerspinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 17:03

Ik ben sinds gister begonnen in deel 1 en lig al helemaal vlak. Zelf ben ik ook nog een beetje een leek, zo had ik een paar maanden geleden ook een goeie opmerking..

Er waren wat meiden die de paarden naar de wei brachten op de manege. Twee meiden liepen met een merrie en ze hadden het erover dat ze hengstig was. Ik liep daarbij en zag in de wei waar we langsliepen een ruin staan (ik neem tenminste aan dat het een ruin was) met zijn dingetje eruit hangen.. dus ik dacht dat ik wel wist waar het over ging en riep: "Deze is ook hengstig!" :') Die meiden hebben me gelijk maar even uitgelegd wat hengstig precies is.. :o

jilinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:22

:')

danaderese

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 19:32

een paar meiden op stal vonden het een aantal jaar geleden zielig dat ik mijn hengst zijn manen en staart had geschoren. ze waren echt boos op mijn
hengst is een PRE en dat de traditionele coupe gekregen alvorens op transport te gaan.
kon er niet veel aan doen

Hippogriff

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-12 22:23

Een hele tijd geleden had ik mn eerste wedstrijdje met mijn oude verzorgpony, mijn pony vond het niet leuk om te wachten en ging steigeren als ik stil wou staan. dus mn vader: ik wist niet dat je je pony kan laten stiegeren. ik: goed hea ^^

doriss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 01:23

Toen ik laatst een vrij slechte dressuurproef reed, stond mijn vader langs de bakrand te kijken. Na de proef riep hij vol trots 'Goed gereden hoor, foutloos én binnen de tijd!' :Y)

Klimop

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 08:22

De laatste twee zijn ook erg leuk _O-

Jimmyke92

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 08:46

Toen mijn stiefvader een x meeging naar stal en we bij de bak stonden te kijken zei hij over een paard "oh die loopt wel mooi met zijn kop naar beneden" :+ toink

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 17:10

danaderese schreef:
een paar meiden op stal vonden het een aantal jaar geleden zielig dat ik mijn hengst zijn manen en staart had geschoren. ze waren echt boos op mijn
hengst is een PRE en dat de traditionele coupe gekregen alvorens op transport te gaan.

Ja, bij merries.

TrIjNiE__

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 18:33

Koper schreef:
danaderese schreef:

Ja, bij merries.

_O- _O-

danaderese

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:17

Koper schreef:
danaderese schreef:

Ja, bij merries.

ook bij jonge hengsten

VeraaaBalloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:21

Ik en een vriendin van mij moesten haar pony van haar stal naar de kinderboerderij brengen, om dat zij daar zou helpen. ze heeft geen trailer en het was ongeveeer 8 km rijden dus we dachten we rijden er wel heen.
ik op de fiets zij op haar pony. onderweg kwamen we een buitenlanse man en een jonge tegen. die vond het zo raaar dat we daar aan het rijden waren, & die had nog noooit een pony zo gezien. Het leuke was nog dat hij dat ook tegen ons zij! hij vroeg of hij achter op mocht! wij zijden gewoon voor de grap jaa tuurlijk!
& wat deeed die man! die ging kijhard achter ons aan rennen om er echt proberen op te komen! :=

wij wisten echt even niet wat we moesten doen! gelukkig kon hij er niet zo snel opkomen en gingen we snel weg draven! toen begon die man ook al te laggen! hhaa

Klarinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:24

Whaha xD

Irisx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:28

Ik reed in het bos met mijn pony & er waren allemaal hardlopers.. Waarom weet ik niet meer, maar ik weet nog wel dat er eentje een boom inklom omdat hij zo bang was voor paarden. Toen was ie eindelijk zijn boom uit en bijna voorbij Jun, zette Jun een stapje. Ik heb nog nooit iemand zo hard gillend weg zien rennen, ik ging helemaal stuk. *Sorry meneer*

Autumnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:29

Ik had gister autorijles, en ik was met mijn instructeur in gesprek over paarden.
Hij snapte alles, maar vroeg zich wel af hoeveel merken paarden er eigenlijk waren?

DaphneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:29

Ik was bij de nieuwe eigenaar van m'n lievelingspaard van de manege vroeger
Haar ouders moeten nog wél het een en anders snappen....

Haar vader: *klopt paard op de hals* 'Heej mooie jongen, wat zullen er ooit mooie veulens van jou komen'

Het is een ruin :')

Op ruiterkamp: Fietser tegen begeleidster: 'Die zwepen zijn verboden toch? Wat een dierenmishandeling!'

1 iemand had mini springzweepje die niet gebruikt werd :')

Vader van vriendin kwam meekijken bij ons veulen: 'Wat een geluk dat het geen hengst is, anders had je hem moeten slachten in deze tijd'

raszuivere PaintHorse die voor €2500 te koop staat :')
Laatst bijgewerkt door DaphneG op 20-11-12 19:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Selly13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:31

haha, hier een stipje ;)
Zit echt te denken ;). Heb ook wel eens leuke dingen gehoord maar moet ff weer nadenken ;)

DaniellaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:33

Die heb ik ook gehad...*schaam*
Als toch niet helemaal een leek meer zijnde, bij een evt. nieuw paard gaan kijken en dan zeggen dat er best nog wel eens een leuk veulentje uit gefokt kan worden, gezien het papier. Paard had ook echt een merrie uitstraling... maar was een ruin. :?

Selly13

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-12 19:38

aah, weet al één leuke! Heb ik echt helemaal dubbel om gelegen.. _O-

Tijdje terug was er een week lang een toneelgroep bij ons op de manege, die hadden een soort kamp ofzo. Maargoed, ik had les in de grote buitenbak en dan heb je een paadje en dan de paddock en in die paddock stond Lamiro, een schimmel hengst van 1,83m. En één van die jongens wat bij die groep hoorde, stond daar voor het hek te bellen, (hij was een homo, en dan ook een echte!) En hij stond eerst met zijn rug naar de paddock toe.. Op gegeven moment rijden ik en een lesgenootje ook aan die kant van de bak en Lamiro komt in één keer keihard op dat hek afgesprint, oren in de nek en komt omhoog. ;d en precies op dat moment draait die jongen zich om, dus die springt heel hard naar achter, en zo'n heel hoog gilletje..
Hij echt zo, O MY GOD! Stond hij helemaal te shaken hahaha! Ik dacht echt dat ik niet meer bijkwam van 't lachen _O-

Selly13

Mijn vriendin had laatst ook iets met een merrie/ruin ding maar weet niet meer wat...

Klarinda

Selly13 schreef:
aah, weet al één leuke! Heb ik echt helemaal dubbel om gelegen.. _O-

Tijdje terug was er een week lang een toneelgroep bij ons op de manege, die hadden een soort kamp ofzo. Maargoed, ik had les in de grote buitenbak en dan heb je een paadje en dan de paddock en in die paddock stond Lamiro, een schimmel hengst van 1,83m. En één van die jongens wat bij die groep hoorde, stond daar voor het hek te bellen, (hij was een homo, en dan ook een echte!) En hij stond eerst met zijn rug naar de paddock toe.. Op gegeven moment rijden ik en een lesgenootje ook aan die kant van de bak en Lamiro komt in één keer keihard op dat hek afgesprint, oren in de nek en komt omhoog. ;d en precies op dat moment draait die jongen zich om, dus die springt heel hard naar achter, en zo'n heel hoog gilletje..
Hij echt zo, O MY GOD! Stond hij helemaal te shaken hahaha! Ik dacht echt dat ik niet meer bijkwam van 't lachen _O-

Whahahaha xD